Σκέφτηκες να ξεκινήσεις μια επιχείρηση, τελικά αποφάσισες να κάνεις τη μεγάλη αρχή και επίσης εξασφάλισες το απαραίτητο κεφάλαιο για να στηρίξει τα πρώτα σου βήματα.
Προϊόντα; Τα έχεις όλα έτοιμα στα ράφια.
Εγκαταστάσεις και εξοπλισμός; Σε περιμένουν για να ξεκινήσεις.
Target audience; Το έχεις εντοπίσει ήδη.
Ήρθε η ώρα να ξεκινήσεις το branding της επιχείρησής σου, αλλά πώς ακριβώς; Από πού πρέπει να ξεκινήσεις; Δεν χρειάζεται να ανησυχείς, επειδή αυτό το άρθρο πρόκειται να σου δώσει 4 βασικές συμβουλές που μπορείς να χρησιμοποιήσεις ώστε να βγάλεις την επιχείρησή σου από την αφάνεια.
1. Απέκτησε ένα Επαγγελματικά Σχεδιασμένο Λογότυπο
Το λογότυπο είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι άνθρωποι όταν έρχονται σε επαφή με το brand σου, παίζοντας πολύ μεγάλο ρόλο στην πρώτη εντύπωση που θα σχηματίσουν.
Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά το σχεδιασμό του λογοτύπου, καθώς τα χρώματα και τα σχήματα αφήνουν συναισθηματικές εντυπώσεις στον ανθρώπινο εγκέφαλο.
Το κόκκινο είναι επικίνδυνο και συναρπάζει, το πράσινο είναι φυσικό και εκπέμπει υγεία και το μπλε είναι πιο «εταιρικό» εκπέμποντας αξιοπιστία.
Όσο για τα σχήματα, τα επίπεδα σχήματα έχουν ίσιες γραμμές που μεταφέρουν ενέργεια και κίνηση.
Σίγουρα, θέλεις να έχεις ένα επαγγελματικό design για το λογότυπό σου, αλλά αυτό μπορεί να είναι δαπανηρό και χρονοβόρο.
Έτσι, οι online logo designers έχουν γνωρίσει μεγάλη άνθηση και εταιρείες όπως η Logojoy αποτελεί μια πολύ καλή επιλογή για ανθρώπους που θέλουν λογότυπα υψηλής ποιότητας που ικανοποιούν τις ανάγκες τους χωρίς μεγάλο κόστος.
2. Κατασκεύασε ένα website
Η νέα σου επιχείρηση θα χρειαστεί ένα website, αλλά αυτό δεν χρειάζεται να είναι τόσο αποθαρρυντικό όσο νομίζεις.
Οι website builders, όπως το Wix και το Squarespace, προσφέρουν εντυπωσιακά και προσιτά πακέτα για όσους ενδιαφέρονται να κατασκευάσουν το πρώτο τους website.
Και τα δύο, θα σου επιτρέψουν να δημιουργήσεις πανέμορφα website χρησιμοποιώντας απλά drag and drop επιφάνειες χωρίς την ανάγκη για γνώση HTML.
Ωστόσο, το WordPress ίσως είναι η καλύτερη επιλογή για ανθρώπους που έχουν λίγο περισσότερη γνώση του web και χρειάζονται περισσότερες προσαρμοσμένες επιλογές.
Ότι και αν επιλέξεις, βεβαιώσου ότι η πλοήγηση στο website σου είναι σαφής και εύκολη, ώστε να οι χρήστες να μπορούν να βρίσκουν εύκολα την πληροφορία που χρειάζονται.
Επίσης, βεβαιώσου ότι ακολουθείς όλες τι βέλτιστες πρακτικές SEO, ώστε να έχεις καλό rank στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google.
Τέλος, μην παραλείψεις να σχεδιάσεις το website σου έχοντας πάντα στο μυαλό το target audience σου και διασφάλισε ότι κάθε στοιχείο είναι προσαρμοσμένο βάση των αναγκών του.
Μη χρησιμοποιείς επίσημη γλώσσα εάν στοχεύεις σε νεανικό κοινό και μη χρησιμοποιείς slungs όπως “lmao”, “lol” εάν στοχεύεις σε baby boomers.
3. Ξεκίνησε το blogging
Είναι γνωστό ότι η Google δίνει προτεραιότητα σε σελίδες που ενημερώνουν συχνά το περιεχόμενό τους έναντι των σελίδων που μένουν στάσιμες.
Έτσι, ένα ενεργό blog είναι ο καλύτερος τρόπος για να δείξεις στο κοινό σου ότι ενημερώνεις συχνά τη σελίδα σου, προσδίδοντας παράλληλα και μια εταιρική ταυτότητα και αξιοπιστία.
Αυτό οδηγεί στην οικοδόμηση των σχέσεων με το κοινό σου και στην αύξηση του engagement.
Ένα υγιές blog με πολλές χρήσιμες πληροφορίες που σχετίζονται με τις ανάγκες του κοινού σου, είναι το στοιχείο όπου θα πρέπει να ρίξεις ιδιαίτερη προσοχή.
4. Δημιουργία email list
Οι άνθρωποι που επισκέπτονται το website σου αποτελούν πολύτιμα leads, είτε αγοράσουν το προϊόν/υπηρεσία σου, είτε όχι.
Επομένως, αυτό που έχεις να κάνεις είναι να παραμείνεις σε επαφή μαζί τους όποτε αυτό είναι εφικτό.
Ένας πολύ καλός τρόπος για να το πετύχεις αυτό είναι μέσω μιας φόρμας για email subscription σε newsletter.
Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με ένα pop up, με μια φόρμα στο τέλος των άρθρων ή ένα slide-in box.
Με αυτόν τον τρόπο θα είσαι σε θέση να ενημερώνεις όλους όσους επιλέγουν να εγγραφούν στη λίστα σου με νέο περιεχόμενο, φέρνοντάς τους στην αρχή του sales funnel για μελλοντική στόχευση.
Αυτές ήταν οι 4 συμβουλές για να φέρεις την επιχείρησή σου στο προσκήνιο. Το μέλλον πλέον των επιχειρήσεων εξαρτάται άμεσα από την πορεία τους στο ψηφιακό κόσμο και ακολουθώντας τα παραπάνω tips είναι σίγουρο ότι το πρώτο βήμα σου…το κάνεις με το δεξί!
Λίγα πράγματα για τη Logojoy:
Σχεδιασμένη για κάθε επιχειρηματία που ενδιαφέρεται για την επωνυμία του, η Logojoy επιτρέπει σε οποιονδήποτε να αποκτήσει γρήγορα επαγγελματικό σχεδιασμό υψηλής ποιότητας για το λογότυπό του και σε τιμή που μπορεί να αντέξει οικονομικά.
Το καλύτερο από όλα, χρησιμοποιώντας Logojoy είναι σαν να καθόμαστε δίπλα σε έναν designerχάρη στην πρωτοποριακή προσέγγισή του που βασίζεται στο AI.
Το Logojoy έχει φιλοξενηθεί στο TechCrunch, το Lifehacker, το Creative Review, το Globe & Mail, το CBC και πολλά άλλα.