Η σύγχρονη τεχνολογία έχει αλλάξει τις τεχνικές μάρκετινγκ. Πολλές επιχειρήσεις έχουν στραφεί σε διαδικτυακές πλατφόρμες. Δεν είναι μόνο μια τάση, αλλά μια αναγκαιότητα για κάθε εταιρεία που θέλει να επιβιώσει σε αυτή την ψηφιακή εποχή με τους γρήγορους ρυθμούς. Χρησιμοποιώντας το ψηφιακό μάρκετινγκ, η εταιρεία σας μπορεί να δημιουργήσει ένα κοινό και να δημιουργήσει ακόλουθους, το ψηφιακό μάρκετινγκ για υπαλλήλους προσλήψεων είναι μια τεχνική που χρησιμοποιείται από τις περισσότερες εταιρείες και η οποία τελικά θα οδηγήσει σε περισσότερους πελάτες και βελτιωμένες μετατροπές.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να φέρει περισσότερους πελάτες από όλο τον κόσμο με λίγες μόνο ώρες εργασίας. Παρέχει επίσης στις εταιρείες περισσότερες πληροφορίες για τους πελάτες τους, κάτι που τις βοηθά να κατανοήσουν καλύτερα τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντά τους.
Τι είναι το Αποτελεσματικό Ψηφιακό Μάρκετινγκ;
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να διαφημίσετε και να προωθήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Μπορείτε είτε να προωθήσετε τη νέα σας ιδέα μέσω διαφήμισης είτε μπορείτε επίσης να συμμετάσχετε σε «Έρευνες ιστότοπου» σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας για να αυξήσετε την ικανοποίηση των πελατών . Η λέξη «ψηφιακό» στο ψηφιακό μάρκετινγκ αναφέρεται στη χρήση της τεχνολογίας για σκοπούς μάρκετινγκ. όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μηχανές αναζήτησης, ιστότοποι, ιστολόγια, μηνύματα κειμένου, e-mail και βίντεο κλιπ.
Το αποτελεσματικό ψηφιακό μάρκετινγκ έχει πολλά οφέλη όπως:
- Βοηθά τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν το κοινό-στόχο τους με ευκολία.
- Βοηθά τις επιχειρήσεις να διατηρήσουν τις σχέσεις με τους πελάτες.
- Παρέχει ακριβή δεδομένα πελατών.
- Αυξάνει την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας.
Πώς να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ
Το σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ένα στρατηγικό έγγραφο που καθορίζει τη συνολική προσέγγιση για το πώς θα επιτευχθούν οι στόχοι του οργανισμού σε ένα διαδικτυακό περιβάλλον.
- Προσδιορίστε το κοινό-στόχο της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.
- Η πλατφόρμα ή τα κανάλια που θα χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη αυτών των στόχων.
- Τα εργαλεία ή οι πλατφόρμες όπως οι λύσεις CRM που θα χρησιμοποιηθούν για την επίτευξη στόχων.
- Ο συγκεκριμένος στόχος της στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ είναι η αύξηση της αφοσίωσης με τους χρήστες στον ιστότοπο.
- Τα δεδομένα θα συγκεντρωθούν και θα αναλυθούν για μελλοντικές αποφάσεις μάρκετινγκ.
Ας μεταβούμε στις διάφορες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν από εταιρείες σε διαφορετικούς τομείς.
Αποτελεσματικές τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ για εταιρείες σε διάφορους τομείς
1. Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι μια από τις πιο σημαντικές τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ, διότι, χωρίς αυτήν, οι εταιρείες δεν μπορούν να καταταχθούν καλά σε μηχανές αναζήτησης όπως οι σελίδες αποτελεσμάτων Google, για σχετικές λέξεις-κλειδιά.
Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης γίνεται με τη βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας και του περιεχομένου της ώστε να μπορεί να βρεθεί στο διαδίκτυο. Η αύξηση της προβολής του δημιουργεί περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό του. Ανεξάρτητα από το πού βρίσκεται ένας χρήστης στη διοχέτευση αγοράς, το SEO θα το στοχεύσει, καθώς κάθε αναζήτηση για οποιοδήποτε προϊόν ή υπηρεσία ξεκινά από τη μηχανή αναζήτησης.
Το 80% των χρηστών κάνει μια διαδικτυακή αναζήτηση πριν λάβουν οποιαδήποτε απόφαση αγοράς ενός προϊόντος ή λήψης μιας υπηρεσίας. Αυτά τα στατιστικά δείχνουν ότι εάν η επιχείρησή σας επενδύει στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης, της δίνει την ευκαιρία να τονιστεί μπροστά σε ένα μεγαλύτερο κοινό.
Ας εξετάσουμε ένα παράδειγμα εταιρείας που πουλάει χρυσό στο διαδίκτυο. Μπορούν να βελτιστοποιήσουν διαφορετικές λέξεις-κλειδιά, όπως “Αυθεντικό χρυσό στο διαδίκτυο” ή “αγορά καθαρού χρυσού στο διαδίκτυο” και να στοχεύουν στο κοινό για το οποίο απευθύνονται. Η εύρεση λέξεων-κλειδιών για SEO μπορεί να είναι μια δύσκολη εργασία, επομένως το καλύτερο είναι να λάβετε βοήθεια από διάσημα εργαλεία SEO όπως το SEMRush ή το Ahrefs.
2. Μάρκετινγκ περιεχομένου
Γνωρίζετε ότι πάνω από το 60% των χρηστών προτιμούν τις εταιρείες που δημιουργούν περιεχόμενο. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι βασιλιάς όταν πρόκειται για τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ. Μπορεί να περιλαμβάνει άρθρα, βίντεο, infographics και αναρτήσεις ιστολογίου.
Ο στόχος του μάρκετινγκ περιεχομένου είναι να παράγει ποιοτικό περιεχόμενο που το κοινό-στόχο σας θα βρει πολύτιμο, το οποίο θα οδηγήσει σε αύξηση της επισκεψιμότητας και στα ποσοστά μετατροπών και στη συνέχεια θα φέρει περισσότερα χρήματα στην επιχείρησή σας. Περισσότερο περιεχόμενο σημαίνει περισσότερες λέξεις-κλειδιά και ετικέτες-κλειδιά που βοηθά επίσης τις επιχειρήσεις με το SEO.
Για να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο, χρειάζεστε
- Να αναπτύξετε μια σαφή ιδέα για το κοινό σας
- Δημιουργήστε μοναδικό περιεχόμενο που είναι σχετικό με την αγορά-στόχο σας.
- Μοιραστείτε το περιεχόμενό σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συνεχίστε με το κοινό σας.
Σκεφτείτε ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου που πουλά βρεφικά προϊόντα, λαμβάνει μια σειρά από γενικά ερωτήματα κάθε μέρα. Μπορείτε να γράψετε άρθρα και ιστολόγια σε αυτά όπως «Ποια είναι τα βασικά στοιχεία του παιδικού σταθμού» ή «χαρακτηριστικά του προϊόντος XYZ» για να καθοδηγήσετε τους αναμενόμενους πελάτες.
3. Social Media Marketing
Οι διαφημιστές ενθαρρύνονται να χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως πλατφόρμα για να συνδεθούν με τους πελάτες και τους πιθανούς πελάτες τους. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία προσωπικών συνδέσεων, την προβολή της προσωπικότητας της επωνυμίας και την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας.
Ο στόχος του μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι να δημιουργήσει έναν διάλογο με τους πελάτες και τους πιθανούς πελάτες παρέχοντάς τους ενδιαφέρον, πολύτιμο και ελκυστικό περιεχόμενο, προκειμένου να αυξηθούν οι πιθανότητες να πραγματοποιήσουν πωλήσεις ή δυνητικούς πελάτες. Είναι μια αποτελεσματική τεχνική για την οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και της αφοσίωσης των πελατών.
Αποτελεσματικές τεχνικές μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης:
- Δημοσίευση περιεχομένου σε τακτική βάση.
- Αλληλεπίδραση με άλλους χρήστες.
- Δημιουργία Κοινότητας.
- Χρήση Hashtag.
Περισσότερο από το 70 τοις εκατό των αγοραστών χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όταν λαμβάνουν αποφάσεις αγοράς. Επομένως, το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι μια τεχνική που σας βοηθά να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό. Μπορεί να γίνει μέσω διαφόρων πλατφορμών κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram και το LinkedIn. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εργαλεία παρακολούθησης SMM για να αυτοματοποιήσετε τις καμπάνιες μάρκετινγκ.
Εάν διευθύνετε μια εταιρεία Saas, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να την προωθήσετε και να την παρακολουθήσετε με άτομα που ενδιαφέρονται για το προϊόν σας, καθώς και να τους βοηθήσετε να δημιουργήσουν την ιστορία τους και για ποιο λόγο πρέπει να χρησιμοποιούν την υπηρεσία σας. Σας επιτρέπει επίσης να επικοινωνείτε εύκολα με τους τρέχοντες πελάτες στον κοινωνικό τομέα και να τους ενημερώνετε για ενημερώσεις σχετικά με το προϊόν της εταιρείας.
4. Video Marketing
Το μάρκετινγκ βίντεο είναι ένας ισχυρός τρόπος για να προσεγγίσετε τους πελάτες και τους υποψήφιους πελάτες σας. Έχει αποδειχθεί πολύ πιο αποτελεσματικό από τη χρήση απλώς κειμένου ή στατικών εικόνων (χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το πρόγραμμα αλλαγής μεγέθους εικόνας για καλύτερα αποτελέσματα, με στατιστικά στοιχεία που δείχνουν ότι το βίντεο μπορεί να αυξήσει τα ποσοστά μετατροπών έως και 80%, καθώς δημιουργεί συναισθηματική σύνδεση με το κοινό και χτίζει εμπιστοσύνη.
Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να προσέξετε είναι η ποιότητα του βίντεο καθώς η καλή ποιότητα βίντεο έχει καλύτερο αντίκτυπο ενώ η κακή ποιότητα μπορεί να έχει αρνητικό αντίκτυπο. Για να δημιουργήσετε καλύτερο περιεχόμενο, κατανοήστε το κοινό-στόχο σας. Αυτό θα σας βοηθήσει να περιορίσετε τι ακριβώς πρέπει να δουν αυτοί οι άνθρωποι από την εταιρεία σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εργαλεία AI για να επεξεργαστείτε βίντεο με ευκολότερο τρόπο ή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Εργαλείο οπτικοποίησης δεδομένων.
Το μάρκετινγκ βίντεο μπορεί να γίνει σε διαφορετικές πλατφόρμες, όπως μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ιστολόγια ή ιστότοπους. Μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για εκδηλώσεις ζωντανής ροής. Αυτός ο τύπος αυτοματισμού μάρκετινγκ επιτρέπει στην εταιρεία να προσεγγίσει περισσότερους ανθρώπους και να τους δείξει τι έχουν να προσφέρουν με πιο προσωπικό τρόπο.
Ακολουθούν οι τύποι περιεχομένου βίντεο που μπορείτε να δημιουργήσετε για να προωθήσετε την επιχείρησή σας.
- Βίντεο ιστολόγια
- Επεξηγήσεις βίντεο
- Ζωντανή ροή βίντεο
- Κινούμενα βίντεο
5. Η διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ
Η διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ είναι μια τεχνική ψηφιακού μάρκετινγκ που επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προβάλλουν διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης και άλλους ιστότοπους. Ο στόχος αυτής της τεχνικής είναι να φέρει σε κίνηση και να κάνει πωλήσεις για μια εταιρεία. Μπορεί να είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για μια εταιρεία να διαφημίσει το προϊόν ή την υπηρεσία της εάν χρησιμοποιηθεί σωστά.
Οι διαφημίσεις PPC είναι πιο ακριβές από άλλες μορφές διαφήμισης, αλλά μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικές. Ο στόχος της διαφήμισης πληρωμής ανά κλικ είναι να δημιουργήσει απόδοση επένδυσης λαμβάνοντας τα περισσότερα κλικ με το μικρότερο ποσό χρημάτων.
Η διαδικασία πωλήσεων της διαφήμισης πληρωμής ανά κλικ περιλαμβάνει τη δημιουργία λίστας λέξεων-κλειδιών, τη δημιουργία στρατηγικής και τον καθορισμό του προϋπολογισμού. Στη συνέχεια, ο διαφημιστής θα δημιουργήσει διαφημίσεις και θα επιλέξει τις επιλογές προσφοράς που είναι κατάλληλες για την καμπάνια του. Εάν ο χρήστης αποφασίσει να κάνει κλικ στη διαφήμιση της εταιρείας, τότε θα το πληρώσει.
Η έρευνα λέει ότι οι επιχειρήσεις κερδίζουν 8 $ για κάθε 1 $ που ξοδεύουν στο Google Ads, επίσης, δίνει μια γρήγορη ώθηση στην επιχείρηση.
Πώς να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα των καμπανιών σας ψηφιακού μάρκετινγκ
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να μετρήσετε την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας ψηφιακού μάρκετινγκ.
Ένας τρόπος είναι να μετρήσετε τον αριθμό των ατόμων που έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας ή επικοινώνησαν μαζί σας μέσω email ή μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εργαλεία ανάλυσης για να δείτε πόσα άτομα έχουν κάνει κλικ σε συγκεκριμένους συνδέσμους στον ιστότοπό σας και, στη συνέχεια, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να αποφασίσετε σε ποιους συνδέσμους αξίζει να επενδύσετε.
Να συνοψίσουμε,
Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η πιο αποτελεσματική μορφή μάρκετινγκ τα τελευταία χρόνια. Είναι πιο προσιτή και πιο εύκολη στην πρόσβαση από τις παραδοσιακές διαδικτυακές διαφημιστικές καμπάνιες. Τα δεδομένα που μπορούν να συλλέξουν οι έμποροι από τις ψηφιακές καμπάνιες είναι επίσης πιο ακριβή από ό,τι λαμβάνουν από τις παραδοσιακές καμπάνιες.
Επομένως, εάν η επιχείρησή σας δεν έχει επενδύσει ακόμη σε αυτήν, τώρα είναι η καλύτερη στιγμή για να το κάνετε, σίγουρα δεν θα το μετανιώσετε.
___
by IndustryTrends
μετάφραση: Θεοδωρίδης Θωμάς
source: Analyticsinsight.net