Ως έμπορος ψηφιακού μάρκετινγκ ή επιχειρηματίας, θα πρέπει να γνωρίζετε συγκεκριμένες τεχνολογίες που απλοποιούν την εργασία σας και αυξάνουν την αποτελεσματικότητα των σχεδίων μάρκετινγκ και την απόδοση της επένδυσής σας. Οι τεχνολογίες ψηφιακού μάρκετινγκ διευκολύνουν την αποτελεσματική εκτέλεση στρατηγικής. Όποτε απαιτείται, μπορείτε να κάνετε προσαρμογές με τη βοήθεια αυτών των βολικών εργαλείων, τα οποία είναι κατασκευασμένα για αποτελεσματικότητα.
Το 2023, αφού αντιμετωπίσετε τις δυσκολίες του 2022, θα πρέπει να επικεντρωθείτε στην ανάπτυξη νέων και βελτιωμένων σχεδίων. Αν θέλετε να ξεπεράσετε τις πρωτοβουλίες μάρκετινγκ το 2022, αυτό το κομμάτι θα παρέχει τις έξι πιο σημαντικές και καινοτόμες τεχνικές ψηφιακού μάρκετινγκ που πρέπει να εξερευνήσετε και να δοκιμάσετε.
1. Ψηφιακή Σήμανση
Η ψηφιακή σήμανση είναι ένα καινοτόμο εργαλείο μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί ψηφιακές οθόνες για να εμφανίζει στοχευμένα μηνύματα στους πελάτες. Προσεγγίζει αποτελεσματικά δυνητικούς πελάτες και τους προσελκύει με σχετικό περιεχόμενο, προωθητικές προσφορές και πολλά άλλα. Το 2023, η ψηφιακή σήμανση θα είναι ακόμη πιο ισχυρή καθώς η τεχνολογία προχωρά και οι επιχειρήσεις αρχίζουν να κατανοούν πώς να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητές της.
Η ψηφιακή σήμανση που υποστηρίζεται από αξιόπιστο και προσιτό λογισμικό ψηφιακής σήμανσης, όπως το LOOK DS, μπορεί να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας, να αυξήσει την επισκεψιμότητα, να μοιράζεται νέα και ενημερώσεις προϊόντων, να κάνει upsell και cross-sell και να αυξήσει την αφοσίωση των πελατών. Προσφέρει επίσης πληθώρα δεδομένων, όπως δημογραφικά στοιχεία, προτιμήσεις και συμπεριφορές πελατών, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την πιο αποτελεσματική στόχευση πελατών. Αυτά τα δεδομένα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία πιο προσαρμοσμένου και σχετικού περιεχομένου προσαρμοσμένο στα ενδιαφέροντα του πελάτη.
2. Video Marketing
Το μάρκετινγκ βίντεο θα είναι τεράστιο το 2023. Η χρήση βίντεο στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και στον ιστότοπό σας μπορεί να προσελκύσει πελάτες με έναν εντελώς νέο τρόπο. Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα από τη χρήση του μάρκετινγκ βίντεο:
- Τα βίντεο είναι πιο πιθανό να κοινοποιηθούν από οποιοδήποτε άλλο είδος περιεχομένου.
- Τα βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αναδείξετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.
- Τα βίντεο μπορούν να σας βοηθήσουν να συνδεθείτε με τους πελάτες σας σε προσωπικό επίπεδο.
- Τα βίντεο είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξηγήσετε περίπλοκες έννοιες ή διαδικασίες.
- Τα βίντεο μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε εμπιστοσύνη με τους πελάτες σας.
3. Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Ένα σημαντικό μέρος του χρόνου σε κάθε σύγχρονο σχέδιο μάρκετινγκ αφιερώνεται στον προγραμματισμό των αναρτήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κερδίζετε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα εάν χρησιμοποιείτε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προωθήσετε την επιχείρησή σας οικονομικά.
Είναι προφανές ότι το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητο για το επιτυχημένο μάρκετινγκ και πολλοί έμποροι αναγνωρίζουν τις δυνατότητες της πλατφόρμας για επέκταση των επιχειρήσεών τους. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ανεκτίμητα για εταιρείες που θέλουν να επεκτείνουν την εμβέλειά τους και να αυξήσουν τη βάση πελατών τους το 2023.
4. Μάρκετινγκ περιεχομένου
Όσον αφορά το μάρκετινγκ περιεχομένου, οι επιχειρήσεις πρέπει να βρίσκονται εκεί που βρίσκονται οι πελάτες τους. Το 2023, αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιείτε ιστολόγια, άρθρα και podcast για να τα προσεγγίσετε. Τα ιστολόγια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μοιραστείτε την ιστορία της επωνυμίας σας, να εκπαιδεύσετε τους πελάτες για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας και να δείξετε την προσωπικότητά σας. Βοηθούν επίσης στο SEO, καθώς η Google λατρεύει το φρέσκο, νέο περιεχόμενο.
Τα άρθρα είναι εξαιρετικά για λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το τι κάνετε και πώς μπορεί να βοηθήσει τους πελάτες. Είναι επίσης ιδανικά για λίστες (γνωστά και ως άρθρα με μορφή αριθμημένης λίστας), καθώς είναι δημοφιλή στους αναγνώστες. Τα podcast είναι τέλεια για να προσεγγίσουν πελάτες που θέλουν να μάθουν ενώ μετακινούνται ή ασκούνται.
5. Email Marketing
Μία από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας και να έρθετε σε επαφή με τους καταναλωτές είναι μέσω email marketing. Πώς όμως το κάνετε αποτελεσματικά;
Εδώ είναι μερικές συμβουλές:
- Βεβαιωθείτε ότι η γραμμή θέματός σας είναι σαφής και συνοπτική.
- Κρατήστε το μήνυμά σας σύντομο και επίκαιρο.
- Χρησιμοποιήστε εικόνες και βίντεο για να αναλύσετε το κείμενό σας και να κάνετε το email σας πιο ελκυστικό.
- Χρησιμοποιήστε παροτρύνσεις για δράση για να ενθαρρύνετε τους αναγνώστες σας να κάνουν το επόμενο βήμα, είτε εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας, είτε κατεβάσουν ένα white paper είτε πραγματοποιήσουν μια αγορά.
Το μάρκετινγκ μέσω email είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο που μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί στις ανάγκες κάθε επιχείρησης.
6. Chatbots
Όσον αφορά την αύξηση της ευτυχίας των πελατών, τα chatbots είναι μία από τις πιο αποτελεσματικές διαθέσιμες στρατηγικές μάρκετινγκ. Τα ρομπότ συνομιλίας ή τα «chatbots», είναι προγράμματα λογισμικού που προσπαθούν να μιμηθούν την ανθρώπινη επικοινωνία. Μπορούν να βοηθήσουν τους πελάτες με ερωτήσεις ή ανησυχίες 24/7 και δεν κουράζονται ποτέ! Επιπλέον, τα chatbots μπορούν να σας βοηθήσουν να συλλέξετε δεδομένα και σχόλια πελατών. Αυτές οι πληροφορίες μπορεί να είναι εξαιρετικά πολύτιμες για την κατανόηση των αναγκών και των επιθυμιών των πελατών σας. Η καλύτερη κατανόηση των πελατών σας μπορεί να τους προσφέρει μια καλύτερη συνολική εμπειρία.
Εάν θέλετε να μείνετε μπροστά από τον ανταγωνισμό και να διασφαλίσετε την επιτυχία της επιχείρησής σας το 2023, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε τα καλύτερα εργαλεία μάρκετινγκ για να δώσετε στην επιχείρησή σας την ώθηση που χρειάζεται. Με τα κατάλληλα εργαλεία και στρατηγικές μάρκετινγκ, η επιχείρησή σας μπορεί να φτάσει σε μεγάλα ύψη το επόμενο έτος.
___
by Staff Writer
μετάφραση: Θεοδωρίδης Θωμάς
source: Salonprivemag.com