Προγραμματική Διαφήμιση
Η αγορά προγραμματικών διαφημίσεων είναι η αυτοματοποιημένη διαδικασία αγοραπωλησίας online διαφημίσεων. Η προγραμματική διαφήμιση γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής μέθοδος αγοράς αποθέματος στον ψηφιακό χώρο, καθώς έχει πολλά οφέλη για τον διαφημιστή.
Σε αντίθεση με την παραδοσιακή διαφήμιση, όπου το κοινό διαμορφώνεται με τη χρήση δημογραφικών στοιχείων, η προγραμματική διαφήμιση προχωρά ένα βήμα παραπέρα και στοχεύει σε κοινό με εξαιρετικά ακριβείς μεθόδους στόχευσης.
Η προγραμματική διαφήμιση επιτρέπει την αγορά αποθέματος και τη στόχευση συγκεκριμένου κοινού, αναβαθμίζοντας τη ψηφιακή σας στρατηγική ώστε να σας βοηθήσει να ξεπεράσετε κάθε KPI (Key Performance Indicator) και παρέχοντας πλουσιότερες και εξυπνότερες διαφημιστικές εμπειρίες.
Η programmatic τεχνολογία έχει πρόσβαση στο 90% σχεδόν του συνόλου του online διαφημιστικού αποθέματος και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν το κοινό τους όπως ποτέ πριν.