Ποιο είναι το κατάλληλο Digital marketing budget για την επόμενη περίοδο;
Αν προγραμματίζετε το digital marketing plan της επόμενης περιόδου θα χρειαστεί να καθορίσετε το ποσό που θα διαθέσετε αλλά και την σωστή αναλογία για κάθε κανάλι διαδικτυακής προώθησης. Ποια είναι η σωστή αναλογία;
- Μελετήστε τα αποτελέσματα της προηγούμενης περιόδου.
- Αν δεν υπάρχει ιστορικό, φτιάξτε ένα budget με μικρή δαπάνη για μια πιλοτική περίοδο με στόχο να βρείτε τα πιο αποδοτικά κανάλια προώθησης για τη δουλειά σας.
- Συμβουλευτείτε τους σωστούς δείκτες για κάθε κανάλι προώθησης, οι οποίοι θα εξασφαλίζουν την επίτευξη των στόχων.
- Καθορίστε την αξία του κάθε επισκέπτη αλλά και το ποσό που είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε για κάθε ενέργεια, ώστε να έχετε πάντα θετικό πρόσημο.
- Για κάθε στόχο και περίοδο το budget είναι διαφορετικό. Η αναλογία επίσης είναι διαφορετική για κάθε κλάδο ανάλογα με την διαδρομή του πελάτη από την πρώτη αλληλεπίδραση μέχρι την απόκτησή του ως έναν ευχαριστημένο και μόνιμο πελάτη. Το συνολικό διαφημιστικό budget για online προώθηση μπορεί να είναι:
1 – 2 % έως και 10%
(των μηνιαίων εσόδων)
Πηγή: