Σίγουρα θα έχετε διαβάσει ξανά και ξανά για τη σημασία του content marketing και το πώς αυτό αποτελεί εδώ και κάποια χρόνια το νέο trend στο διαδίκτυο και γενικότερα στη digital διαφήμιση.
Αυτό που ίσως να μην ξέρετε είναι το γιατί. Και όταν λέμε “γιατί”, προφανώς δεν αναφερόμαστε σε κλασικές απαντήσεις, όπως π.χ. ότι είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για την προσέλκυση νέων πελατών, αύξηση της επισκεψιμότητας κ.τ.λ. Αναφερόμαστε σε τρανταχτά στατιστικά τα οποία θα πρέπει να σε κάνουν να σκεφτείς εις βάθος για τις σημαντικές ευκαιρίες που κρύβονται μέσα στο content marketing.
Ενώνουμε τα κομμάτια του παζλ με 10 στατιστικά που διαλύουν κάθε αμφιβολία ότι το content marketing, είναι το marketing του αύριο!
1. 200 Εκατομμύρια Άνθρωποι Πλέον Χρησιμοποιούν AdBlockers
Οι paid διαφημίσεις αποτέλεσαν (και αποτελούν ακόμη) μια τεράστια βιομηχανία στο χώρο του digital marketing. Σήμερα, ωστόσο, οι καταναλωτές γίνονται ολοένα και πιο digital savvy, με αποτέλεσμα να είναι σε θέση να επιλέγουν αν θα βλέπουν online διαφημίσεις ή όχι. Τον Αύγουστο του 2015, περίπου 200 εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως είχαν εγκαταστήσει adblocker software στον υπολογιστή τους (λογισμικό αποκλεισμού διαφημίσεων).
Ενώ αυτό αποτελεί μια ανακούφιση για τους χρήστες του διαδικτύου, για τους online advertisers δεν είναι ότι καλύτερο θα ήθελαν να ακούσουν, από τη στιγμή που βασίζονται κυρίως σε paid διαφημίσεις για να περάσουν το μήνυμα τους.
Ευτυχώς, υπάρχει ένας τρόπος για να περάσεις το μήνυμα σου χωρίς να εμποδιστεί από το καταναλωτικό κοινό και αυτό δεν πρόκειται ποτέ να αλλάξει.
Εκτός ότι είναι αδιαπέραστο από ad-blocking software, το καλό περιεχόμενο είναι κάτι που αυξάνει το engagement με τους καταναλωτές, γεγονός που το καθιστά πιο αποτελεσματικό και ευπρόσδεκτο σε ένα θεμελιώδες επίπεδο.
Στην Ελλάδα βέβαια, απέχουμε αρκετά από το να γίνει το ABlocker ένα “δεδομένο” για το καταναλωτικό κοινό. Όσο όμως οι γενιές και ο πληθυσμός γίνεται πιο digital, οι Έλληνες advertisers θα πρέπει να βγάλουν “λαγούς από το καπέλο” για να πετύχουν τους στόχους τους.
2. Οι Content Marketing Leaders Βιώνουν 7.8 Φορές Μεγαλύτερη Επισκεψιμότητα σε Σχέση με τους Υπόλοιπους
Αν και το περιεχόμενο υψηλής ποιότητας είναι δύσκολο να παραχθεί, στο τέλος οι κόποι ανταμείβονται. Σύμφωνα με τον Neil Patel, οι άνθρωποι που καταφέρνουν να γίνουν ηγέτες στον κόσμο του content marketing -άνθρωποι που δημιουργούν ποιοτικό περιεχόμενο, περιεχόμενο με αξία για τους αναγνώστες- βιώνουν μεγαλύτερο growth και ανάπτυξη στις ιστοσελίδες τους, σε σχέση με τον ανταγωνισμό τους.
Ας δούμε το παράδειγμα του Search Engine Journal. Το περιεχόμενο σε αυτό το site είναι πάντα υψηλής ποιότητας και, κατά συνέπεια, κερδίζει πάνω από 1 εκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες κάθε μήνα. Αυτό δεν είναι τυχαίο: Οι άνθρωποι αναζητούν, διψάνε για ενημερωτικό υλικό και το Search Engine Journal ξέρει πώς να το προσφέρει.
3. To Περιεχόμενο Δημιουργεί BrandAwareness και Υψηλό Engagement
Σύμφωνα με έρευνα της IBM Digital Experience, το 56% των advertisers πιστεύει ότι το personalized content αποδίδει υψηλότερα engagement rates. Το εξατομικευμένο περιεχόμενο βοηθά τους καταναλωτές να θυμούνται ένα εμπορικό σήμα ή επωνυμία, καθώς επίσης και να αλληλεπιδρούν με το brand σε μεγαλύτερο βαθμό, ενδυναμώνοντας την αναγνωρισιμότητά του.
4. Ο Μέσος Χρόνος που Ξοδεύουν οι Χρήστες στα Άρθρα Είναι 37 Δευτερόλεπτα
Είναι αλήθεια ότι τα άρθρα και δημοσιεύσεις που περιέχουν πολλές λέξεις και κείμενο, δεν φημίζονται για την εύκολη αφομοίωση τους -σε σχέση με τα βίντεο και τις εικόνες-, στην πραγματικότητα όμως, οι χρήστες αφιερώνουν χρόνο στο να διαβάσουν τα άρθρα των advertisers.
Σύμφωνα με δημοσίευση της NewsCred, advertisers και bloggers που παράγουν υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, σχετικό με τις προτιμήσεις και τα “θέλω” των αναγνωστών τους, αναφέρουν υψηλότερου χρόνους παραμονής των χρηστών στο site τους.
Με την πάροδο του χρόνου, αυτή η αμοιβαία δέσμευση συμβάλλει στην παραγωγή υψηλότερων επιπέδων brand awareness, γεγονός που ενισχύει τις πωλήσεις και το loyalty.
5. Ενώ το Content Marketing Κοστίζει Κατά 62% Λιγότερο από το Outbound Marketing, Δημιουργεί 3x Περισσότερα Leads
Ενώ πολλοί άπειροι marketers υποθέτουν ότι το content marketing είναι ακριβό, η πραγματικότητα δείχνει ότι είναι αρκετά φθηνότερο από τις υπόλοιπες παραδοσιακές μεθόδους marketing. Επειδή το content marketing είναι αποτελεσματικό, εύκολο να το ξεκινήσεις και δημοφιλές προς τους καταναλωτές, μπορεί να μειώσει δραστικά το κόστος των οι διαφημιζομένων και των brands. Επιπλέον, καταφέρνει να κάνει όλα αυτά πιο αποτελεσματικά από ότι το παραδοσιακό marketing.
6. Η Πλειοψηφία (62%) των B2B Marketers Χρησιμοποιεί το Content Marketing στις Στρατηγικές Marketing
Οι περισσότεροι B2B marketers χρησιμοποιούν το content marketing ως βασικό κομμάτι της συνολικής marketing στρατηγικής τους. Εκτός από τη διευκόλυνση της επικοινωνίας με τους καταναλωτές, το content marketing παράγει επίσης περισσότερη βιώσιμη αξία και διευκολύνει τη σύνδεση μεταξύ brand και πελατών.
7. Το Content Marketing Οδηγεί σε ΥψηλότεραConversion Rates
Εάν συγκρίνουμε τους content marketing adopters με τους non-adopters, οι adopters έχουν conversion rates που είναι 6x υψηλότερα σε σχέση με τους ανταγωνιστές τους. Ενώ το content marketing απαιτεί μια επένδυση χρόνου, αποδίδει υψηλότερα conversion rates από άλλες παραδοσιακές μεθόδους marketing.
8. Το Email Marketing Είναι Μια Από τις Πιο Αποτελεσματικές Μορφές Content Marketing
Εάν αναλύσεις τον αντίκτυπο των διαφορετικών καναλιών διανομής περιεχομένου δίπλα-δίπλα, καθίσταται σαφές ότι το email προσφέρει το μεγαλύτερο reach. Για κάθε $1 που δαπανάται, το email αποδίδει ένα εντυπωσιακό $38 σε ROI και προσφέρει το μεγαλύτερο δυνατό reach (Campaign Monitor). Επειδή το email είναι εξατομικευμένο, στοχοθετημένο και παραδίδεται απευθείας στα εισερχόμενα του πελάτη, είναι ένας αποτελεσματικός (και φθηνός) τρόπος για τους advertisers να αυξήσουν τις πωλήσεις.
9. Οι Περισσότεροι B2B Marketers Χρησιμοποιούν Τουλάχιστον 13 ContentMarketing Τακτικές
Όταν πρόκειται για content content, το ρητό “more is more” ταιριάζει απόλυτα.
Αν και δεν είναι ασυνήθιστη η χρήση διαφόρων marketing τακτικών σε οποιοδήποτε τμήμα μιας επιχείρησης, οι B2B marketers είναι διαβόητοι για τη χρήση δεκάδων content στρατηγικών. Ο λόγος για αυτό είναι ότι ενώ το content marketing είναι από μόνο του αποτελεσματικό, είναι ακόμη αποτελεσματικότερο όταν τα κανάλια διανομής ποικίλουν.
Έχοντας αυτό στο μυαλό, οι marketers θα επωφεληθούν από τη δημιουργία διαφόρων μορφών περιεχομένου και τη χρήση πλατφορμών marketing για τη διανομή του στους καταναλωτές.
10. Το 73% των Μεγάλων Οργανισμών Προσλαμβάνει Κάποιον για να Διαχειριστεί τη Στρατηγική Content Marketing
Το content marketing έχει γίνει μια άκρως κερδοφόρα μέθοδος marketing, τόσο ώστε, οι μεγάλες εταιρείες σε όλο τον κόσμο προσλαμβάνουν ανθρώπους για να διαχειριστούν τη δημιουργία και τη διανομή του περιεχομένου.
Η προσθήκη αυτού του ρόλου βοηθά την εταιρεία να διασφαλίσει ότι διαθέτει σωστά τους πόρους της και επικοινωνεί με τους πελάτες της με τον πλέον στοχοθετημένο και αποτελεσματικό τρόπο. Εξασφαλίζει επίσης ότι οι marketers χρησιμοποιούν τις διάφορες πλατφόρμες διανομής και τις νέες τεχνολογίες όσο το δυνατόν αποτελεσματικότερα.
Η Πραγματικότητα και το Μέλλον
Ενώ πολλοί marketers δεν είναι σίγουροι για το λόγο που το content marketing είναι τόσο δημοφιλές αυτές τις μέρες, αυτά τα 10 στατιστικά αποδεικνύουν ότι είναι πράγματι το marketing του μέλλοντος.
Λιγότερο ακριβό, αποτελεσματικό, ενδιαφέρον και εξαιρετικά προσαρμόσιμο, το content marketing καλύπτει σχεδόν όλες τις επιχειρήσεις και όλες τις βιομηχανίες.
Από blog posts μέχρι τα infographics, η δημιουργία μοναδικού και χρήσιμου περιεχομένου είναι ο Νο. 1 τρόπος επικοινωνίας με το κοινό σας, σε πιο αποτελεσματικό επίπεδο.
Εσάς ποια είναι η γνώμη σας πάνω στο content marketing; Ποιες τακτικές χρησιμοποιείτε και ποια είναι τα feedback σας;
Πηγή: grow-digital.gr