Πολλοί Μαρκετίστες, ακόμα και επιχειρηματίες με πολυετή εμπειρία στην αγορά, αγνοούν μια μεγάλη αλήθεια.
Κανείς ΔΕΝ ενδιαφέρεται για το προϊόν ή την υπηρεσία σας ή για ότι άλλο προωθείτε.
Μπορεί να ακούγεται σκληρό, αλλά θα πρέπει να το αποδεχτείτε.
Έχει αποδειχτεί στην πράξη, ότι οι άνθρωποι όταν αγοράζουν σκέφτονται μόνο τον εαυτό τους. Σκέφτονται μόνο “τι θα πάρουν” από το προϊόν ή την υπηρεσία σας και τίποτα άλλο δεν τους ενδιαφέρει.
Όμως τι πραγματικά σημαίνει αυτό;
Θα σας δώσουμε μια μικρή συμβουλή για το Μάρκετινγκ που θα σας βοηθήσει να κερδίσετε περισσότερα από την δουλειά σας.
Οι άνθρωποι ΔΕΝ αγοράζουν προϊόντα. Αγοράζουν ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ τους.
Σίγουρα ακούγεται αυτονόητο, όμως πολλοί δεν το αξιολογούν σωστά. Εκεί όμως κρύβεται το μυστικό!
Οι άνθρωποι δεν θέλουν φωτογραφίες – θέλουν αναμνήσεις.
Δεν αγοράζουν αντιρυτιδική κρέμα – αγοράζουν ελπίδα.
Δεν αγοράζουν Rolex – αγοράζουν prestige.
Δεν θέλουν όμορφο γκαζόν και ωραία λουλούδια – θέλουν οι φίλοι και οι γείτονες τους να ζηλεύουν όταν κοιτούν το σπίτι τους και οι ίδιοι να νοιώθουν καλά για τον εαυτό τους.
Δεν αγοράζουν υπηρεσίες Μάρκετινγκ – αγοράζουν τον τρόπο για περισσότερα χρήματα
Κάθε προϊόν ή υπηρεσία, on-line και off-line, μπορεί να “ταιριάξει” με ένα βαθύτερο συναίσθημα ή υποσυνείδητη επιθυμία και ανάγκη που οι άνθρωποι έχουν. Και όταν εσείς καταφέρετε να κάνετε αυτή την “σύνδεση” για το προϊόν σας, τότε να είσαστε σίγουροι ότι θα κερδίσετε σταδιακά την εμπιστοσύνη της αγοράς και θα προηγείστε κατά πολύ από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό.
Όταν ο υποψήφιος πελάτης δει την προσφορά του προϊόντος σας, στην εφημερίδα, περιοδικό, tv ή την ακούσει στο ραδιόφωνο θα πρέπει να δει τον εαυτό του μέσα σε αυτή. Να δημιουργήσει αυτόματα μια σύνδεση μεταξύ των αναγκών και επιθυμιών του εαυτού του και των λύσεων που προτείνει το προϊόν σας. Τίποτα λιγότερο!
Για να κερδίσετε περισσότερα από την δουλειά σας, θα πρέπει πρωτίστως να βρείτε τι ψάχνει ο πελάτης, τι τον προβληματίζει, ποιες λύσεις αναζητάει, και τι πραγματικά θέλει να κερδίσει μέσα από την αγορά του προϊόντος σας. Δώστε σημασία σε αυτό, και μην το υποτιμάτε.
Ο σημαντικότερος λόγος που οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις αποτυγχάνουν στο Μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, είναι γιατί επικεντρώνονται να πουλήσουν με κάθε τρόπο το προϊόν τους, αντί να δημιουργήσουν μια λύση στο πρόβλημα του υποψήφιου πελάτη και να την προβάλουν επιτυχημένα.
Σταματήστε λοιπόν να πουλάτε και δώστε λύσεις στους πελάτες σας.
Πηγή: epixeirein