Έχουμε δημοσιεύσει ένα νέο infographic που δείχνει πώς το μάρκετινγκ περιεχομένου ανταγωνίζεται την παραδοσιακή διαφήμιση αυτές τις μέρες – τα πλεονεκτήματα για το μάρκετινγκ περιεχομένου, ποιοι τύποι επιχειρήσεων το χρησιμοποιούν και πόσα ξοδεύουν σε αυτό, ποιες τακτικές είναι οι πιο δημοφιλείς και ποιες βασικές προκλήσεις αντιμετωπίζουν σήμερα οι διαφημιστές.
Το infographic περιλαμβάνει μια ποικιλία στατιστικών στοιχείων και άλλες πληροφορίες για το πώς χρησιμοποιείται το μάρκετινγκ περιεχομένου, απαντώντας σε ερωτήσεις όπως:
Γιατί οι εταιρείες πρέπει να χρησιμοποιούν το μάρκετινγκ περιεχομένου;
Η παραγωγή πωλήσεων, η ανάπτυξη πωλήσεων, η αξιολόγηση και η βαθμολόγηση πωλήσεων είναι μερικά από τα οφέλη που οι σημερινές εταιρείες αποκομίζουν από τις προσπάθειες μάρκετινγκ περιεχομένου.
Με ποιους τρόπους χρησιμοποιείται;
Μερικοί από τους πιο δημοφιλείς τρόπους, από το ποσοστό των εταιρειών, είναι τα κοινωνικά μέσα (79%), η δημοσίευση άρθρων (78%), μελέτη παραδειγμάτων (55%), τα ηλεκτρονικά ενημερωτικά δελτία (61% 55%), blogs (51%), videos (41%), και webinars / webcasts (42%).
Οι προϋπολογισμοί μάρκετινγκ περιεχομένου αυξάνονται;
Σίγουρα, με 51% αύξηση των δαπανών τους επόμενους 12 μήνες, το 45% διατηρεί το τρέχον επίπεδο δαπανών και μόνο 2% σχεδιάζει να μειώσει τις δαπάνες μάρκετινγκ περιεχομένου.
Πηγή: marketo