Το ψηφιακό μάρκετινγκ συμπεριλαμβάνει όλες τις προσπάθειες μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί μια ηλεκτρονική συσκευή ή το Διαδίκτυο και συγκεντρώνει όλο και μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται ψηφιακά κανάλια, όπως μηχανές αναζήτησης, κοινωνικά μέσα, ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και τους ιστοτόπους τους, για να συνδεθούν με τους τρέχοντες και μελλοντικούς πελάτες.
Είναι τόσο προσβάσιμο το Διαδίκτυο σήμερα, που ίσως να μην πιστεύτε αν σας λέγαμε ότι ο αριθμός των ανθρώπων που είναι online καθημερινά εξακολουθεί να αυξάνεται.
Στην πραγματικότητα, η «σταθερή» χρήση του διαδικτύου μεταξύ των ενηλίκων αυξήθηκε κατά 5% τα τελευταία τρία χρόνια, σύμφωνα με την Pew Research. Και παρόλο που το λέμε συχνά, ο τρόπος με τον οποίο οι άνθρωποι ψωνίζουν και αγοράζουν πραγματικά άλλαξε, σημαίνει ότι το παραδοσιακό μάρκετινγκ δεν είναι τόσο αποτελεσματικό όσο ήταν. Οι μέρες όπου οι καταναλωτές λαμβάνανε μόνο τα μηνύματα που θέλατε εσείς σχετικά με τα προϊόντα σας ή τις υπηρεσίες σας ανήκουν πια στο παρελθόν.
Κάθε εταιρεία έχει διαφορετικούς στόχους, αλλά σχεδόν όλοι προσπαθούν να προσεγγίσουν περισσότερους καταναλωτές και να τους πείσουν να αγοράσουν. Για να γίνει αυτό αποτελεσματικά, θα πρέπει να επωφεληθείτε από όλους τους πολύτιμους πόρους και τεχνολογίες μάρκετινγ, καθιστώντας απαραίτητο να κατανοήσετε τα οφέλη.
Το μάρκετινγκ ήταν πάντα ο σύνδεσμος με το ακροατήριό σας στο σωστό μέρος και την κατάλληλη στιγμή. Σήμερα, αυτό σημαίνει ότι πρέπει να συναντήσετε τους πελάτες σας εκεί που ήδη ξοδεύουν χρόνο…… στο Διαδίκτυο.