loader image
28
Σεπ

Συναίσθημα και χιούμορ. Είναι αυτά τα δύο στοιχεία η μοναδική και απαραίτητη συνθήκη για την αποτελεσματικότητα στη διαφήμιση; Η...

04
Σεπ
04 Σεπτεμβρίου, 2018 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Το 91% των 100 marketing directors που ερωτήθηκαν σε πρόσφατη έρευνα για τη σχέση τους με τον κόσμο του...

27
Αυγ
27 Αυγούστου, 2018 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Μπορεί το internet να αποτελεί έναν από τους βασικότερους πλέον τρόπους για να έρθετε σε επαφή με ενδιαφερόμενους πελάτες...

13
Αυγ
13 Αυγούστου, 2018 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Ίσως κάποτε να αποτελούσε μεγάλο γεγονός το να γίνεται ένας διάσημος το «πρόσωπο” μίας εταιρείας, επικοινωνώντας και προωθώντας τα...

31
Ιούλ
31 Ιουλίου, 2018 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Καθώς η συζήτηση για τη διαφορετικότητα και την πραγματική ισότητα των φύλων ανεβαίνει διαρκώς στην ατζέντα, brands και διαφήμιση...

16
Ιούλ
16 Ιουλίου, 2018 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Ήταν το μακρινό 2008, όταν ένας από τους πιο διάσημους marketers της εποχής, ο Jim Stengel, εγκατέλειπε 25 χρόνια...

09
Ιούλ
09 Ιουλίου, 2018 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Αγάπη; Ικανοποίηση; Αφοσίωση; Εμμονή; Όποιο και αν είναι εκείνο το στοιχείο που οδηγεί έναν πελάτη στο να παραμένει αφοσιωμένος...

02
Ιούλ
02 Ιουλίου, 2018 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Ίσως κάποτε και μόνο η απαρίθμηση των τεχνικών χαρακτηριστικών ενός προϊόντος σε μία διαφήμιση, να αρκούσε για να πείσει...

25
Ιούν
25 Ιουνίου, 2018 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για την επιχείρησή σας, επενδύετε σε υποδομές και γνώσεις, κάνετε ενέργειες μάρκετινγκ αλλά και πάλι...