Το ιερό δισκοπότηρο του σύγχρονου μάρκετινγκ ακούει στο όνομα “Προσωποποίηση”. Επιχειρηματίες αλλά και γενικότερα άνθρωποι του χώρου έχουν συνειδητοποιήσει...
Όσο δύσκολη και αν είναι η κατάσταση στο σύγχρονο επιχειρείν, οι άνθρωποι ποτέ δε θα σταματήσουν να ονειρεύονται και...
Γνώριζες ότι το 32% των καταναλωτών παραγγέλνει ξανά από την ίδια επιχείρηση μέσα σε ένα διάστημα των 365 ημερών από την...
Ανάπτυξη της τάξης του 4,7% αναμένεται να ζήσει η παγκόσμια διαφημιστική αγορά το 2018. Στο πνεύμα των προβλέψεων για...
Συνήθως στη χώρα μας, όταν λέμε “BIG 4” εννοούμε είτε τους 4 μεγάλους του ελληνικού ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος είτε τις...
Στο post αυτό θέλουμε να δούμε ορισμένα πράγματα για το marketing και πως μπορεί να εφαρμοστεί από τις επιχειρήσεις...
Ανταποκρινόμενοι στην πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για δημόσια διαβούλευση γύρω από το ζήτημα των fake news και της online...
Με το GDPR οι προετοιμασίες όλων των κρίκων της αλυσίδας στο digital marketing εντείνονται. Μήπως τελικά ο νέος κανονισμός...