Οι ειδοποιήσεις Push είναι ένας καινοτόμος και φιλικός προς το χρήστη τρόπος επικοινωνίας με το στοχευόμενο κοινό σας. Μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά την κίνηση στο περιεχόμενό σας και να δώσετε στους πελάτες σας μια θετική εμπειρία χρήστη.
Μια ειδοποίηση push είναι ένα μήνυμα κειμένου ή εμπλουτισμένου μέσου που αποστέλλεται από εφαρμογές τρίτου μέρους μόλις ο χρήστης επιλέξει να τις λάβει.
Η στρατηγική πίσω από την ειδοποίηση προώθησης είναι να προσφέρεται αξία είτε πρόκειται για περιεχόμενο, είτε για προσφορές φέρνοντας τον χρήστη πίσω για να ασχοληθεί με την εφαρμογή.
Τρόπος Διαφήμισης: Φωτογραφία, τίτλος, μήνυμα και URL προορισμού
Πρόκειται για αναδυόμενες διαφημίσεις πλήρους οθόνης που επικαλύπτουν το παράθυρο του browser σε μία ιστοσελίδα. O επισκέπτης πρέπει να τις κλείσει προτού συνεχίσει την περιήγησή του, οπότε βλέπει υποχρεωτικά το μήνυμά τους.
Οι αναδυόμενες διαφημίσεις μπορεί να περιέχουν παιχνίδια, ήχο ή βίντεο για να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες.
Η Pop-under διαφήμιση παραμένει στις δημοφιλέστερες μεθόδους προσέγγισης επισκεπτών καθώς τα click τους είναι περισσότερα σε σχέση με άλλους τρόπους διαφήμισης.
Τρόπος Διαφήμισης: Σελίδα προορισμού (URL)
Η display διαφήμιση συγκαταλέγεται στις πιο διαδεδομένες μεθόδους ψηφιακής διαφήμισης. Η διαφήμιση αυτή προσφέρει τη δυνατότητα προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω banner διαφόρων μεγεθών. Η πλατφόρμα υποστηρίζει όλα τα διαδεδομένα μεγέθη διαφημίσεων, σε μορφή JPEG, PNG και GIF.
Πρόκειται για έναν τύπο online διαφήμισης σε μορφή banner, rich media ή σε άλλη μορφή. Η display διαφήμιση βασίζεται σε στοιχεία όπως εικόνες, ήχο και βίντεο για την επικοινωνία ενός διαφημιστικού μηνύματος.
Η display διαφήμιση συμβάλλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και προωθεί την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών.
Τρόπος Διαφήμισης: Banner
Η native διαφήμιση είναι διαφήμιση που ενσωματώνεται και προσαρμόζεται στην ιστοσελίδα με τέτοιο τρόπο χωρίς να διαφοροποιείται από το υπόλοιπο υλικό ως προς το περιεχόμενό του, τη μορφή του και την τοποθέτησή του, ώστε να μην αποσπά την προσοχή του χρήστη.
Το μήνυμα της διαφήμισης είναι σχετικό στο περιεχόμενο που ήδη ενδιαφέρει τον χρήστη και προωθείται όχι με τη χρήση banner, αλλά μέσα στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας, το οποίο φέρει ευδιάκριτη επισήμανση.
Η native διαφήμιση αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο προσέγγισης ενός ευρύτερου κοινού, ενίσχυση του engagement και αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας. Οι native διαφημίσεις προσελκύουν περισσότερο το ενδιαφέρον των επισκεπτών σε σχέση με τα banner.
Τρόπος Διαφήμισης: Φωτογραφία, τίτλος, περιγραφή και URL προορισμού
Δοκιμάστε την υπηρεσία μας χωρίς καμία δέσμευση και τα αποτελέσματα θα μιλήσουν από μόνα τους.
Σας προσφέρουμε 5€ bonus για να διαφημιστείτε στην πλατφόρμα μας δωρεάν.