18 Φεβρουαρίου, 2019 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Πότε ήταν η τελευταία φορά που κάποιος που ξέρετε άνοιξε κάποιο βιβλίο ή εγκυκλοπαίδεια για να βρει κάποιες πληροφορίες;

Τα τελευταία χρόνια τα δάχτυλά μας πετάνε πάνω από κάποιο πληκτρολόγιο κάθε φορά που χρειαζόμαστε κάποια ψυχαγωγία ή πληροφορίες για οποιοδήποτε σκοπό. Ο κόσμος είναι τελικά στα χέρια μας. Και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο κόσμος του μάρκετινγκ εξελίχθηκε από την πώληση προϊόντων από πόρτα σε πόρτα , στο ψηφιακό μάρκετινγκ.

Ως εκ τούτου, εδώ είναι μερικοί σημαντικοί λόγοι που κάθε επιχειρηματίας, εταιρεία αναδυόμενη ή εδραιωμένη,  έχει την ανάγκη να βρεθεί κάτω από την ομπρέλα του ψηφιακού μάρκετινγκ.

 Είναι οικονομικό
Αυτός είναι ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους . Το ψηφιακό μάρκετινγκ, ειδικά το μάρκετινγκ στα social media, είναι πολύ φθηνότερο από τις παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ της διαφήμισης μέσω έντυπων μέσων εκτύπωσης κλπ. Οι νεοσύστατες επιχειρήσεις ή οι αναδυόμενες εταιρείες μπορούν να έχουν περισσότερα έσοδα επενδύοντας λιγότερα. Στην πραγματικότητα, πολλά από αυτά τα κανάλια μάρκετινγκ είναι δωρεάν, το κύριο παράδειγμα αυτών είναι τα Snapchat και Instagram.

 Ευελιξία
Το ψηφιακό μάρκετινγκ επιτρέπει στους χρήστες να σας ανακαλύψουν μέσω πολλαπλών καναλιών στο διαδίκτυο. Εκείνοι που αγαπούν την ανάγνωση μπορούν εύκολα πλέον να σας ανακαλύψουν, για παράδειγμα, μέσω blogs, των εικόνων στο Instagram και στο Snapchat  ή την μέκκα των βίντεο, δηλ. Του Youtube. Οι καμπάνιες ψηφιακού μάρκετινκ μπορούν  εύκολα να δημιουργηθούν.

Συμπέρασμα
Το ψηφιακό μάρκετινγκ κατέστησε δυνατή, με τη βοήθεια απλών εργαλείων, στη δημιουργία καμπάνιας, και στη συνέχεια την παρακολούθηση και την ανταπόκρισή της από τους καταναλωτές. Επιτρέπει επίσης  στους καταναλωτές  να εκφράζουν την εκτίμηση ή τα παράπονά τους. Η άμεση αντίδραση μας επιτρέπει να προσαρμόσουμε την καμπάνια στα μέτρα μας, και να αντιμετωπίσουμε οποιοδήποτε πρόβλημα. Αυτό αποτελεί σημαντική βελτίωση σε σχέση με τις παραδοσιακές μεθόδους μάρκετινγκ.

Η επιλογή των τύπων μέσων που πρόκειται να χρησιμοποιήσετε στο ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι συχνά ο αποφασιστικός παράγοντας, για τον προσδιορισμό της επιτυχίας της διαφημιστικής σας καμπάνιας.