Η προγραμματική διαφήμιση είναι μια ψηφιακή διαδικασία που αυτοματοποιεί την αγορά, τοποθέτηση και βελτιστοποίηση της απογραφής μέσων. Οι συνεργάτες εφοδιασμού και ζήτησης χρησιμοποιούν αυτοματοποιημένα συστήματα που τοποθετούν ψηφιακά σε πολύ εξειδικευμένους παρόχους περιεχομένου, όπως εφαρμογές ιστότοπου και κινητής τηλεφωνίας.
Για παράδειγμα, εάν ένας διαφημιζόμενος επιθυμεί να στείλει στοχευμένα ψηφιακά μηνύματα σε μια δημογραφική ομάδα γυναικών στην πολιτεία της Καλιφόρνια, μεταξύ των ωρών 8 α. m. και 8 p. m. , μπορεί να το κάνει με τη χρήση προγραμματιστικής διαφήμισης. Αξιοποιώντας τις ανταλλαγές διαφημίσεων και τις εταιρείες διαδικτυακών μέσων ενημέρωσης, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να μεταφορτώσουν δημιουργικά μέσα σε διαδικτυακούς πίνακες ελέγχου, να ορίσουν συγκεκριμένα κριτήρια στόχευσης και αυτόματη προσφορά για την τοποθέτηση ψηφιακών διαφημίσεων σε κορυφαίους ιστότοπους και εφαρμογές.
Η προγραμματική διαφημιστική αγορά κλιμακώνεται γρήγορα, με τις περισσότερες ψηφιακές διαφημιστικές στρατηγικές ήδη σε εξέλιξη. Με σχεδόν κάθε σημαντική επωνυμία που χρησιμοποιεί προγραμματική διαφήμιση για ψηφιακές καμπάνιες και με εταιρείες όπως η Google που προσφέρει προγραμματικές διαφημιστικές λύσεις, τα ψηφιακά μέσα μεταβάλλονται γρήγορα.
Δημιουργία αγορών χρηματοοικονομικών διαφημίσεων
Η παραδοσιακή διαφήμιση ζήτησε από τους εμπόρους εσωτερικής διαφήμισης να κατανείμουν τους προϋπολογισμούς σε 10 ή 20 διαφορετικές ευκαιρίες πολυμέσων. Σήμερα, η προγραμματική αγορά επιτρέπει στους διαφημιστές να αυτοματοποιούν την αγορά διαδικτυακής διαφήμισης μέσω της ανάλυσης εκατομμυρίων ευκαιριών αγοράς διαφημίσεων ανά δευτερόλεπτο.
Αυτό συμβαίνει με τη χρήση ενός συστήματος υποβολής προσφορών, παρόμοιο με τον τρόπο εκτέλεσης του Google AdWords. Εάν ένας διαφημιζόμενος θέλει να διαφημίσει στον όρο αναζήτησης “μαγιό”, ορίζει ένα ποσό προσφοράς στον όρο αναζήτησης ίσο με το μέγιστο που είναι διατεθειμένο να πληρώσει για ένα κλικ. Στη συνέχεια, η προγραμματική διαφημιστική αυτόματη προσφορά στον όρο αναζήτησης, προσφέροντας τον ανταγωνισμό για αυτόν τον όρο μέχρι να φτάσει στη μέγιστη τιμή.
Αν η συνολική προσφορά υπερβεί το μέγιστο ποσό προσφοράς, ο όρος δεν αγοράζεται. Εάν, για παράδειγμα, το μέγιστο ποσό προσφοράς για έναν διαφημιζόμενο είναι 40 σεντς και ο διαγωνισμός για έναν όρο αναζήτησης κοστίζει μόνο 30 σεντς, ο διαφημιζόμενος θα κερδίσει μια τοποθέτηση διαφήμισης μόνο για 31 σεντς. Αυτό επιτρέπει μια πιο αποτελεσματική διαδικασία αγοράς.
Ενώ η προγραμματική διαφήμιση ξεκίνησε ως ένας τρόπος για να ξεφορτωθούν τα υπόλοιπα ψηφιακά αποθέματα, έχει επεκταθεί για να προσφέρει αποθέματα πρώτης προτεραιότητας σε πολλαπλά κανάλια. Αντί να διαθέσουν προϋπολογισμούς μάρκετινγκ σε μερικά κανάλια διαφήμισης, οι διαφημιζόμενοι μπορούν πλέον να χρησιμοποιήσουν πολλαπλά κανάλια.
Η προγραμματική διαφήμιση προσφέρει την τοποθέτηση διαφημίσεων σε κάθε ψηφιακή συσκευή και έχει μεταφερθεί ακόμη και σε τηλεοπτική διαφήμιση. Αυτό επιτρέπει σε έναν διαφημιζόμενο να δημιουργήσει μια καμπάνια μάρκετινγκ και επιτρέπει τη προγραμματική διαφήμιση να τοποθετεί διαφημίσεις στους πιο αποτελεσματικούς τύπους ψηφιακών συσκευών με βάση την απόδοση.
Με αυτόν τον τρόπο, οι έμποροι δεν χρειάζεται να ανησυχούν για το τι καναλιού μέσων λειτουργεί καλύτερα για τις διαφημίσεις τους. Αντ ‘αυτού, η πολύ έξυπνη εκμάθηση μηχανών βελτιστοποιεί αυτόματα τις εκστρατείες μάρκετινγκ και στέλνει μόνο στους πιο σχετικούς καταναλωτές μέσω του καλύτερου δυνατού διαύλου διαφήμισης.
Προσαρμογή μηνυμάτων
Η προγραμματική διαφήμιση χρησιμοποιεί τεχνολογία που επιτρέπει την ευφυή προσαρμογή μηνυμάτων. Μέσω της εκμάθησης της μηχανής και της αυτόματης βελτιστοποίησης της τεχνολογίας, οι διαφημιζόμενοι λαμβάνουν βαθύτερες πληροφορίες και στοιχεία για την καμπάνια που τους επιτρέπουν να προσαρμόζουν τα μηνύματά τους σε συγκεκριμένα τμήματα καταναλωτών.
Με τη χρήση αυτών των τεχνολογιών και δεδομένων, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να δημιουργήσουν πολλαπλά s και να αφήσουν την απόδοση κάθε διαφήμισης να υπαγορεύσει ποιος θα το δει αυτό. Αν, για παράδειγμα, ένας δημιουργικός τύπος διαφήμισης βρίσκεται σε αντάναγμα με παλιότερο δημογραφικό, ενώ ένας δεύτερος τύπος διαφήμισης αντέχει σε ένα νεότερο δημογραφικό, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να βασίζονται σε προγραμματική διαφήμιση για να στείλουν αυτές τις διαφημίσεις στους πιο αφοσιωμένους ανθρώπους.
Βελτιωμένη διαχείριση των διαφημιστικών προϋπολογισμών
Οι παραδοσιακές διαφημίσεις απαιτούν μεγάλες προκαταβολές σε αντάλλαγμα για συγκεκριμένες τοποθετήσεις διαφημίσεων. Για παράδειγμα, εάν ένας διαφημιζόμενος επιθυμεί να διαφημίσει σε ένα περιοδικό, ίσως χρειαστεί να πληρώσει χιλιάδες δολάρια για αυτήν την τοποθέτηση, μόνο για να διαπιστώσει ότι η διαφήμιση δεν εκτελέστηκε όπως αναμενόταν.
Με προγραμματική διαφήμιση, ένας διαφημιζόμενος μπορεί να ξεκινήσει και να σταματήσει μια διαφημιστική καμπάνια σε πραγματικό χρόνο. Εάν μια διαφήμιση δεν αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα, η καμπάνια μπορεί να τεθεί σε παύση και να αποθηκευτεί τα πολύ απαιτούμενα δολάρια διαφήμισης.
___
source: talkingofmoney.com