Σε μεγάλο βαθμό, το μέλλον της ψηφιακής διαφήμισης είναι το προγραμματικό μάρκετινγκ όπως εξηγεί και ο Robert Allen στο άρθρο του.
Η προγραμματική διαφήμιση θεωρείται ως το μέλλον της διαφήμισης στο διαδίκτυο, με το Google να στοχεύει το 60% των προϋπολογισμών που δαπανώνται στο Programmatic μέχρι το επόμενο έτος. Σύμφωνα με τη Forrester,η προγραμματική διαφήμιση θα αντιπροσωπεύει την πλειοψηφία των ψηφιακών διαφημιστικών δαπανών τα επόμενα χρόνια.
Το μόνο πράγμα που παρεμποδίζει την αλλαγή αυτή είναι η έλλειψη γνώσης της διαδικασίας, και η απροθυμία να εγκατάλειψης των προηγούμενων τρόπων αγοράς διαφημίσεων, υπέρ της πολύπλοκης αλλά εξαιρετικά αποτελεσματικής και αυτοματοποιημένης διαδικασίας που χρησιμοποιείται στο προγραμματικό μάρκετινγκ.
Πώς λειτουργεί το προγραμματιστικό μάρκετινγκ;
Όταν κάποιος κάνει κλικ σε μια ιστοσελίδα που έχει διαφημιστικό χώρο και έχει ρυθμιστεί για προγραμματική διαφήμιση, ο εκδότης της σελίδας τοποθετεί μια εμφάνιση διαφήμισης για δημοπρασία σε μια αγορά διαφημίσεων. Στη συνέχεια, η αγορά διαφημίσεων διεξάγει δημοπρασία μεταξύ των διαφημιζόμενων που ενδιαφέρονται να προβάλλουν μια διαφήμιση σε αυτόν τον συγκεκριμένο πελάτη, που απλώς κάνει κλικ στη σελίδα. Μπορεί να υπάρχουν πολλοί διαφημιζόμενοι που ανταγωνίζονται σε αυτή τη δημοπρασία και οποιοσδήποτε τελικά είναι διατεθειμένος να υποβάλει μεγαλύτερες προσφορές κερδίζει τη δημοπρασία και στη συνέχεια η διαφήμισή τους εμφανίζεται στον πελάτη όταν φορτώνεται η σελίδα.
Η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη και η μέγιστη τιμή που ο κάθε διαφημιζόμενος είναι διατεθειμένος να υποβάλει για την εμφάνιση έχει ήδη προγραμματιστεί, η δημοπρασία μπορεί να ολοκληρωθεί εντός των χιλιοστών του δευτερολέπτου που χρειάζεται για τη φόρτωση της σελίδας.
Το infographic σας αναλύει σε 6 βήματα πώς λειτουργεί το προγραμματικό μάρκετινγκ.
Για τους παραπάνω λόγους η προγραμματική διαφήμιση είναι από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους διαφήμισης στο διαδίκτυο.