«Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ό,τι κάνουμε. Είναι ο συνδετικός ιστός». Αυτό ήταν το μήνυμα από τη Meghan Myszkowski, παγκόσμια επικεφαλής των κοινωνικών μέσων για το Xbox και το Game Pass, στο Advertising Week New York. Ωστόσο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάζουν συνεχώς, καθιστώντας τη συνάφεια της επωνυμίας συχνά δύσκολο να επιτευχθεί. Να τι πρέπει να έχουν υπόψη οι επωνυμίες.
Να είστε ενήμεροι για το κοινό σας
- Οι κοινωνικές προσεγγίσεις πρέπει να είναι προσαρμοσμένες στις πλατφόρμες. Οι χρήστες του Facebook είναι μεγαλύτεροι σε ηλικία: το 62,9% είναι 35 ετών και άνω, ενώ στο TikTok μόλις το 30,8%. Η στρατηγική κοινωνικής δικτύωσης του Facebook θα πρέπει να είναι διαφορετική από την TikTok, η οποία θα πρέπει να είναι διαφορετική από το Twitter.
- Για τα Hot Pockets, μια αλλαγή στη στόχευση απέδωσε καρπούς. «Κάναμε μια συντονισμένη προσπάθεια για να επικεντρωθούμε πραγματικά στη νεότερη πλευρά της επιχείρησης», απομακρυνόμενοι από την προηγούμενη εστίαση στους γονείς, δήλωσε ο διευθυντής μάρκετινγκ επωνυμίας στη Nestlé Bryan Waddell.
Πάρτε ρίσκα, αλλά κάντε το προσεκτικά
- Οι επικίνδυνες αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απαιτούν buy-in σε όλη την εταιρεία. Κάτι που χρειάζεται 5 λεπτά για να γίνει μπορεί να χρειαστούν πέντε μήνες για να εκκαθαριστεί με μια νομική ομάδα, σημείωσε η Myszkowski.
- Η οικοδόμηση εμπιστοσύνης εσωτερικά είναι ζωτικής σημασίας για την ανάληψη κινδύνων. Ο Waddell το συνόψισε με την ερώτηση, “πώς θα πετύχετε μια νομική ομάδα εντάξει με τη μίμηση της επωνυμίας σας;”
- Ο αντιπρόεδρος της δημιουργικής εταιρείας Liquid Death Andy Pearson είπε ότι η ανάληψη κινδύνων αποδίδει όταν η «λογική της μάρκας είναι καλή». Αυτή η συλλογιστική επηρέασε τις αποφάσεις του Διευθύνοντος Συμβούλου του Liquid Death να κάνει τατουάζ το πρόσωπο ενός θαυμαστή στο σώμα του σε μια διαφήμιση μιας ηθοποιού ταινιών ενηλίκων.
Γίνετε πρωτότυποι, αλλά μάθετε από άλλες μάρκες
- Είτε καθιερώνουν επωνυμίες μέντορες, είτε ακολουθούν τους οδηγούς άλλων επωνυμιών για το πότε πρέπει να μεταβούν σε ένα Twitter meme, οι επωνυμίες μπορούν να μάθουν η μία από την άλλη.
- «Η Microsoft μερικές φορές είναι γενικά λίγο προσεκτική», σημείωσε η Myszkowski σε σχέση με τις κοινωνικές καμπάνιες του Xbox. Για αυτόν τον λόγο, το Xbox θα χρησιμοποιήσει άλλες επωνυμίες για να «αποκτήσει τη ζέστη» πριν συνεισφέρει τη δική τους νευρική ανάρτηση.
Προσεγγίστε τα μηνύματα ολιστικά. μην εστιάζετε μόνο στην πληρωμένη διαφήμιση
- Όσον αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η απόδοση επένδυσης δεν θα προέρχεται από μεμονωμένες αναρτήσεις, αλλά από τον τόνο και τις επωνυμίες ιστορίας που δημιουργούν συνολικά.
- Η ψυχαγωγία είναι ένας πυλώνας αυτής της προσέγγισης. Περιγράφοντας τη στρατηγική του Liquid Death, ο Pearson σημείωσε, «βλέπουμε τον εαυτό μας ως στούντιο περιεχομένου με πολλούς τρόπους, παρά ως τμήμα μάρκετινγκ». Ο Pearson βασίστηκε περαιτέρω σε αυτήν την ιδέα, περιγράφοντας την ίδια την επωνυμία ως «έναν χαρακτήρα για τον οποίο γράφουμε».
- Η ανταμοιβή δεν θα προέρχεται πάντα από τα αμειβόμενα κοινωνικά μέσα δικτύωσης. Η Myszkowski σημείωσε ότι η Gen Z και η Gen Alpha μπορούν «να εντοπίσουν πληρωμένα spon con από ένα μίλι μακριά» και ουσιαστικά θα το αγνοήσουν. Οι κοινωνικές προσεγγίσεις που βασίζονται στην ψυχαγωγία απαιτούν συνεπές περιεχόμενο, αντί για πληρωμένη προσέγγιση.
Να κρατάτε ανοιχτό μυαλό
- Αυτό που λειτουργεί σήμερα στα social δεν θα λειτουργήσει αύριο, επομένως να είστε ανοιχτοί στην αλλαγή της προσέγγισης της επωνυμίας σας. «Αλλάζει κάθε μέρα», είπε η Myszkowski.
___
by Sara Lebow
μετάφραση: Θεοδωρίδης Θωμάς
source: insiderintelligence.com