Το Geo-targeting ή γεω-εντοπισμός είναι μια νέα εξέλιξη στο marketing και φυσικά θα παίξει σημαντικό ρόλο στο digital marketing. Εφαρμόζεται με τη χρήση του GPS και μια πρόσφατη χρήση του ήταν το Pokémon Go. Ένα “πείραμα” με τεράστια επιτυχία που έδωσε την έγκριση σε επιχειρήσεις για την εκτεταμένη χρήση του.

Διαβάζω στο www.fortunegreece.com ένα ενδιαφέρον άρθρο για τον γεω-εντοπισμό.

Ο γεω-εντοπισμός είναι η νέα λέξη-κλειδί στο μάρκετινγκ. Καθώς τα εμπορικά σήματα ανακαλύπτουν τη δύναμη της επαυξημένης πραγματικότητας που τροφοδοτεί το GPS (σκεφθείτε το Pokémon Go), βρίσκουν νέους τρόπους για να προσεγγίσουν τους πελάτες.

Για τα brands, δεν φτάνει μόνο να ξέρουν πού βρίσκεται ένας πελάτης, αλλά και πού είναι στραμμένη η προσοχή του, κι αυτό καθίσταται δυνατό από την τεχνολογία.

Έτσι θα έχουμε:

  • Events επαυξημένης πραγματικότητας
  • Επαυξημένη διαφήμιση
  • Βελτιωμένες προσφορές βάσει τοποθεσίας
  • Νέες εμπειρίες θέασης για τον καταναλωτή

Να προσθέσω ότι συντομα θα δούμε και αντίστοιχες εφαρμογές για μια επαυξημένη πραγματικότητα κατά τη διάρκεια των αγορών μας σε φυσικά καταστήματα.

Geo-targeting στα social media

Δεν θα μπορούσε βέβαια να μην επηρεάσει και τα social media όπως γράφει το www.forbes.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geo-targeting και conversions

Αυτό που μας απασχολεί είναι πως θα εκμεταλευτούμε όλη αυτή την τεχνολογία για περισσότερα conversions online.

  1. Αφού τα αποτελέσματα αναζήτησης είναι ήδη προσαρμοσμένα σε τοπικές αναζητήσεις θα πρέπει να προσαρμόσουμε το site μας για επιθυμητές αναζητήσεις
  2. Πολύγλωσσο περιεχόμενο. Σημαντικό είναι να “ενημερώσουμε” την Google και τις υπόλοιπες μηχανές ώστε να παρέχει αντίστοιχο περιεχόμενο
  3. Επιλογές νομισμάτων, σε περιπτώσεις e-commerce
  4. Προσαρμοσμένο περιεχόμενο για κάθε ένα τοπικό κοινό
  5. Ειδικές προσφορές για τοπικές αγορές

καλή επιτυχία!

από Lazaros Psiloutsikos | Best Practice