08 Νοεμβρίου, 2018 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Η προγραμματική διαφήμιση είναι μια ψηφιακή διαδικασία αγοραπωλησίας online διαφημίσεων. Γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής μέθοδος αγοράς αποθέματος στον ψηφιακό χώρο, καθώς έχει πολλά οφέλη για τον διαφημιστή. Σε αντίθεση με την παραδοσιακή διαφήμιση, η προγραμματική διαφήμιση προχωρά ένα βήμα παραπέρα και στοχεύει σε κοινό με εξαιρετικά ακριβείς μεθόδους στόχευσης. Η πλατφόρμα advertiser.gr  χρησιμοποιεί τελευταίας τεχνολογίας εργαλεία για τη στόχευση πραγματικού κοινού, με πραγματικά αποτελέσματα, μέσα από ένα ασφαλές περιβάλλον χάρη σε εξελιγμένα φίλτρα ασφαλείας. Η προγραμματική διαφήμιση επιτρέπει την αγορά αποθέματος και τη στόχευση συγκεκριμένου κοινού, αναβαθμίζοντας τη ψηφιακή σας στρατηγική ώστε να σας βοηθήσει να ξεπεράσετε κάθε KPI (Key Performance Indicator) και παρέχοντας πλουσιότερες και εξυπνότερες διαφημιστικές εμπειρίες. Με την προγραμματική διαφήμιση, ένας διαφημιζόμενος μπορεί να ξεκινήσει και να σταματήσει μια διαφημιστική καμπάνια σε πραγματικό χρόνο

Οι έξυπνοι τρόποι διαφήμισης στο διαδίκτυο:

 

1)Display Διαφήμιση  
Η display διαφήμιση συγκαταλέγεται στις πιο διαδεδομένες μεθόδους ψηφιακής διαφήμισης. Η διαφήμιση αυτή προσφέρει τη δυνατότητα προώθησης προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω banner διαφόρων μεγεθών. Η πλατφόρμα advertiser.gr  υποστηρίζει όλα τα διαδεδομένα μεγέθη διαφημίσεων, σε μορφή JPEG, PNG και GIF. Πρόκειται για έναν τύπο online διαφήμισης σε μορφή banner, rich media ή σε άλλη μορφή. Η display διαφήμιση βασίζεται σε στοιχεία όπως εικόνες, ήχο και βίντεο για την επικοινωνία ενός διαφημιστικού μηνύματος. Η display διαφήμιση συμβάλλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και προωθεί την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών.

2)Native Διαφήμιση
Η native διαφήμιση είναι διαφήμιση που ενσωματώνεται και προσαρμόζεται στην ιστοσελίδα με τέτοιο τρόπο χωρίς να διαφοροποιείται από το υπόλοιπο υλικό ως προς το περιεχόμενό του, τη μορφή του και την τοποθέτησή του, ώστε να μην αποσπά την προσοχή του χρήστη. Το μήνυμα της διαφήμισης  είναι σχετικό στο περιεχόμενο που ήδη ενδιαφέρει τον χρήστη και προωθείται όχι με τη χρήση banner, αλλά μέσα στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας, το οποίο φέρει ευδιάκριτη επισήμανση. Η native διαφήμιση αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο προσέγγισης ενός ευρύτερου κοινού, ενίσχυση του engagement και αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας. Οι native διαφημίσεις προσελκύουν περισσότερο το ενδιαφέρον των επισκεπτών σε σχέση με τα banner.

3)Pop-up Διαφήμιση
Πρόκειται για αναδυόμενες διαφημίσεις πλήρους οθόνης που επικαλύπτουν το παράθυρο του browser σε μία ιστοσελίδα. O επισκέπτης πρέπει να τις κλείσει προτού συνεχίσει την περιήγησή του, οπότε βλέπει υποχρεωτικά το μήνυμά τους. Οι αναδυόμενες διαφημίσεις μπορεί να περιέχουν παιχνίδια, ήχο ή βίντεο για να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες. Η Pop-up διαφήμιση παραμένει στις δημοφιλέστερες μεθόδους προσέγγισης επισκεπτών καθώς τα click τους είναι περισσότερα σε σχέση με άλλους τρόπους διαφήμισης.

4)Interstitial Διαφήμιση
Η interstitial διαφήμιση είναι ένα landing page, το οποίο φορτώνεται για συγκεκριμένο χρόνο μεταξύ των σελίδων που επισκέπτεται ο χρήστης, καλύπτει ολόκληρη τη σελίδα και προβάλλεται προτού ο επισκέπτης μεταβεί στον τελικό προορισμό. Περιέχει πλήθος στοιχείων ώστε να μεγιστοποιήσει την αποτελεσματικότητά της και είναι responsive, αυτό σημαίνει ότι προσαρμόζεται αυτόματα σε οποιοδήποτε μέγεθος οθόνης, όπως desktop, tablet και smartphone. Αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς τρόπους διαφήμισης, καθώς εξασφαλίζει αυξημένο αριθμό εμφανίσεων.

Τα πλεονεκτήματα της προγραμματικής διαφήμισης είναι:

  • αύξηση επισκεψιμότητας
  • πωλήσεων
  • πελατών
  • κρατήσεων
  • προώθηση άρθρων
  • videos
  •  SEO
  • Alexa

Η programmatic τεχνολογία έχει πρόσβαση στο 90% σχεδόν του συνόλου του online διαφημιστικού αποθέματος και επιτρέπει στις επιχειρήσεις να προσεγγίζουν το κοινό τους όπως ποτέ πριν.Σύμφωνα με τις περισσότερες μελέτες η προγραμματική διαφήμιση αναμένεται να ξεπεράσει το 60% του συνολικού media buying μέχρι το 2020.