28 Μαΐου, 2019 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Πιο ανταγωνιστική τώρα από ό, τι πριν από μερικά χρόνια η αγορά  έχει αλλάξει, η διαφήμιση είναι πιο έντονη.

Ο κόσμος γίνεται γρήγορα ψηφιακός. Το online περιεχόμενο καταναλώνεται ολοένα και περισσότερο από ανθρώπους σε όλο τον κόσμο και οι εταιρείες αρχίζουν να αντιλαμβάνονται τη σημασία των ψηφιακών εμπειριών.

Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων συχνά αγνοούν το γεγονός ότι η επιλογή της σωστής μεθόδου διαφήμισης θα μπορούσε να επηρεάσει σημαντικά τις πωλήσεις τους, αυτό είναι ένα από τα χειρότερα λάθη των εταιρειών που παραμελούν τις κατάλληλες τεχνικές προώθησης. Ο τεχνικός ορισμός του ψηφιακού μάρκετινγκ και της διαφήμισης “είναι η προώθηση προϊόντων ή εμπορικών σημάτων μέσω μίας ή περισσότερων πλατφορμών ηλεκτρονικών μέσων.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι η χρήση πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης και ιστοτόπων για την προώθηση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους. Ενώ οι όροι ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ψηφιακό μάρκετινγκ εξακολουθούν να κυριαρχούν στον ακαδημαϊκό χώρο, το μάρκετινγκ των κοινωνικών μέσων γίνεται όλο και πιο δημοφιλές μεταξύ των επαγγελματιών και των ερευνητών. Οι περισσότερες ψηφιακές  πλατφόρμες  έχουν ενσωματωμένα εργαλεία ανάλυσης δεδομένων που επιτρέπουν στις εταιρείες να παρακολουθούν την πρόοδο, την επιτυχία και τη δέσμευση των διαφημιστικών καμπανιών τους. Οι επιχειρήσεις απευθύνονται σε διάφορους ενδιαφερόμενους φορείς μέσω του μάρκετινγκ

Αυτός ο τρόπος διαφήμισης είναι πολύ σημαντικός και ζωτικός για μια επιχείρηση λόγω της ταχείας ανάπτυξής της στην αγορά. Οι επιχειρήσεις μάλιστα προχωρούν όσο το δυνατόν γρηγορότερα στο ψηφιακό μάρκετινγκ και τη διαφήμιση διότι είναι αδιαμφισβήτητα το μέλλον αυτού του τομέα, και έχει τελικά  αντικαταστήσει τις παραδοσιακές μεθόδους.

Οι πιο κοινές μορφές ψηφιακού μάρκετινγκ:

Ιστοσελίδα (περιεχόμενο SEO)
Blogs
Διαδικτυακή διαφήμιση
Viral Marketing
PPC (pay-per-click) διαφήμιση
Email marketing
Κοινωνικά μέσα (Facebook, LinkedIn, Twitter, Pinterest κ.λπ.)

Είναι πολύ πιο εύκολο να ενσωματώσετε όλους αυτούς τους τύπους περιεχομένου στο ψηφιακό μάρκετινγκ από οποιοδήποτε άλλο είδος διαφήμισης.

Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ότι σας δίνει την ευκαιρία να επικοινωνείτε απευθείας με τους πελάτες σας μέσω μηνυμάτων και σχολίων.Αυτό δείχνει στους πελάτες ότι σας ενδιαφέρει αυτό που λένε και σκέφτονται, οδηγώντας τους να αισθάνονται σεβαστά και μέρος της κοινότητας σας. Σας επιτρέπει επίσης να συγκεντρώνετε ανεκτίμητες πληροφορίες σχετικά με τις αντιδράσεις και τις προτιμήσεις των πελατών.

Οι μετρήσεις επίσεις αποτελούν πάντα μια ανησυχία όταν πρόκειται να δαπανηθούν χρήματα επιχειρήσεων. Η ψηφιακή διαφήμιση εμποδίζει την ανησυχία, επιτρέποντάς σας να παρακολουθείτε τις δραστηριότητες των πελατών και να προσδιορίσετε τον ακριβή παράγοντα που οδήγησε σε μια αγορά. Αυτό σας λέει ποιες μέθοδοι μάρκετινγκ είναι πιο αποτελεσματικές, επιτρέποντάς σας να βελτιώσετε τη στρατηγική σας.

Η νέα εποχή των μέσων ενημέρωσης έχει φτάσει και είναι καιρός για ανθρώπους που δεν έχουν ακόμη προσαρμοστεί να κατανοήσουν τα ουσιαστικά οφέλη του ψηφιακού μάρκετινγκ.Ο κόσμος της ψηφιακής τεχνολογίας συνεχώς εξελίσσεται και περισσότεροι καταναλωτές χρησιμοποιούν ηλεκτρονικές πλατφόρμες για να βρουν αυτό που χρειάζονται.

Αν δεν χρησιμοποιείτε το ψηφιακό μάρκετινγκ, κάνετε ένα μεγάλο λάθος.