18 Νοεμβρίου, 2022 | Ψηφιακό Μάρκετιγνκ

Πώς μπορούν οι επωνυμίες να βρίσκονται μπροστά από τα Χριστούγεννα? Η Lauren Gray της Digital Ethos απαντά, καθοδηγώντας επωνυμίες στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τη βιωσιμότητα και την τεχνητή νοημοσύνη.

Για να παραμείνουν ανταγωνιστικές κατά τη διάρκεια της ταραχώδους εορταστικής περιόδου, όλες οι επωνυμίες πρέπει να αναπτύξουν μια μοναδική στρατηγική μάρκετινγκ Χριστουγέννων που να αντανακλά το κοινό αίσθημα. Καθώς οι καταναλωτικές δαπάνες αλλάζουν (και πάλι), οι επωνυμίες θα πρέπει να παραμείνουν ευέλικτες και να αρχίσουν να σχεδιάζουν τις καμπάνιες τους για να τραβήξουν την προσοχή των πελατών.

Κάντε ένα προβάδισμα

Οι μάρκες θα πρέπει να κοιτάζουν προς τις στρατηγικές μάρκετινγκ των διακοπών τους μόλις φτάσει το φθινόπωρο. Ένα πρωτοποριακό ξεκίνημα δίνει στις επωνυμίες άφθονο χρόνο για να σχεδιάσουν και να εκτελέσουν καμπάνιες μάρκετινγκ, να κατανοήσουν τις συνήθειες των καταναλωτών και να βρίσκονται στην ισχυρότερη δυνατή θέση κατά τη διάρκεια της πολυάσχολης εορταστικής περιόδου.

Ενόψει του Δεκεμβρίου, οι επωνυμίες θα πρέπει να βρουν στόχους για την περίοδο των εορτών. Αυτό θα μπορούσε να είναι ο προσδιορισμός ενός στόχου συνδρομητών μέσω email, η αύξηση των οπαδών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή ο καθορισμός στόχου για να ξεπεράσετε τα στοιχεία πωλήσεων του περασμένου έτους.

Εξατομικεύστε το

Το εξατομικευμένο περιεχόμενο γίνεται βασικό σημείο πώλησης για τις επωνυμίες, καθώς οι καταναλωτές απαιτούν προσαρμοσμένο περιεχόμενο και περισσότερες προσωπικές εμπειρίες. Για τους υπάρχοντες καταναλωτές ή τους νέους συνδρομητές, τα εξατομικευμένα email με κατάλληλα εορταστικούς χαιρετισμούς μπορούν να διασφαλίσουν ότι οι επωνυμίες ξεχωρίζουν μέσα στις διακοπές.

Μια επωνυμία μπορεί να αξιοποιήσει εξατομικευμένο περιεχόμενο κατανοώντας τα διαφορετικά τμήματα κοινού της και στοχεύοντάς τα με περιεχόμενο σχετικό με αυτά. Για τους συνδρομητές για πρώτη φορά, αυτό θα μπορούσε να τους προσφέρει έκπτωση εγγραφής. Για τους πιστούς, μακροπρόθεσμους πελάτες, η προσαρμογή του τόνου και των μηνυμάτων για να τους έχει απήχηση ειδικά μπορεί να είναι πιο αποτελεσματική. Αυτό το μήνυμα θα μπορούσε, για παράδειγμα, να περιλαμβάνει ένα απλό ευχαριστώ για τη συνεχή υποστήριξή τους και για όσα έχουν κάνει για να βοηθήσουν την επιχείρηση.

Μην ξεχνάτε ότι οι καταναλωτές είναι πολύ πιο πιθανό να ανταποκριθούν σε προσπάθειες μάρκετινγκ που τους κάνουν να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν και τους σέβονται σε μια επωνυμία σε σχέση με αυτές που έχουν ψυχρά email. Αυτό ισχύει για όλες τις προσπάθειες μάρκετινγκ Χριστουγέννων.

Να είστε υπεύθυνοι

Οι σημερινοί καταναλωτές είναι πολύ πιο συνειδητοποιημένοι σχετικά με τις μάρκες με τις οποίες επιλέγουν να ψωνίσουν και να αλληλεπιδράσουν. Οι προσπάθειες μιας επωνυμίας (ή η έλλειψή τους) μπορούν να ξεχωρίσουν στους καταναλωτές, ειδικά σε περιόδους δυσκολίας. Έτσι, έχει καταστεί απαραίτητο για μια επωνυμία να υποστηρίζει την κοινότητά της και τους κοινωνικούς σκοπούς που είναι σημαντικοί για τους καταναλωτές της.

Με το να είναι πιο υπεύθυνη, μια επωνυμία μπορεί να αυξήσει τις ευκαιρίες της να προσελκύει και να διατηρεί καταναλωτές, καθώς και να συνεχίζει να υποστηρίζει την επιχειρηματική της ανάπτυξη και να οδηγεί σε ισχυρότερες σχέσεις με την τοπική της κοινότητα. Αυτό θα μπορούσε να γίνει δείχνοντας τις βιώσιμες προσπάθειες της ίδιας της μάρκας, όπως η διασφάλιση ότι το χριστουγεννιάτικο μάρκετινγκ δεν είναι σπατάλη ή εκπαιδεύοντας τους πελάτες σχετικά με το πώς να απορρίπτουν τα απορρίμματα συσκευασίας με βιώσιμο τρόπο. Οι επωνυμίες θα μπορούσαν επίσης να εξετάσουν το ενδεχόμενο να υποστηρίξουν έναν τοπικό φιλανθρωπικό ή μη κερδοσκοπικό οργανισμό για την περίοδο των εορτών.

Μπείτε στο εορταστικό πνεύμα

Με το χριστουγεννιάτικο μάρκετινγκ, είναι σημαντικό για τις επωνυμίες να χρησιμοποιούν τη χαρά και τη διασκέδαση που συνδέονται με τις διακοπές για να προσελκύσουν τους καταναλωτές και να δημιουργήσουν αξέχαστες αλληλεπιδράσεις. Οι καταναλωτές είναι πολύ πιο πιθανό να ανακαλύψουν νέες επωνυμίες κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου, παρέχοντας μια βιώσιμη ευκαιρία για τις επωνυμίες να παρέχουν σαφή, ελκυστικά και ενημερωτικά μηνύματα σε οπτικό και διαδραστικό περιεχόμενο ψηφιακού μάρκετινγκ.

Με ένα εορταστικό θέμα, μια μάρκα που ανακαλύφθηκε πρόσφατα μπορεί να είναι πολύ πιο ελκυστική για τον καταναλωτή, ειδικά εάν οι προσπάθειες επικεντρώνονται στο να κάνουν το ταξίδι πιο εύκολο για τους καταναλωτές μέσω σελίδων «δώρων» με χρήσιμη ετικέτα, εορταστικούς οδηγούς και ορατές εκπτώσεις διακοπών. Ωστόσο, οι επωνυμίες πρέπει να προσέχουν τα μηνύματα και τον τόνο των χριστουγεννιάτικων στρατηγικών μάρκετινγκ για να παραμείνουν ευαίσθητες στην αλλαγή της οικονομικής κατάστασης των ανθρώπων.

Αξιοποιήστε τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης

Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) είναι η τελευταία εμμονή στον κόσμο του μάρκετινγκ. το πλήθος των διαθέσιμων εργαλείων θα μπορούσε να αλλάξει το παιχνίδι για τις χριστουγεννιάτικες στρατηγικές μάρκετινγκ πολλών επωνυμιών. Η τεχνητή νοημοσύνη υπόσχεται την παροχή ολοένα πιο αποδοτικών και αποτελεσματικών αποτελεσμάτων μάρκετινγκ μέσω της ικανότητας δημιουργίας τάσεων και προβλέψεων από χρονοβόρα και συντριπτικά κατά τα άλλα σύνολα δεδομένων.

Από την κατανόηση του τρόπου βελτίωσης της εξατομικευμένης εμπειρίας πελατών και τον εντοπισμό ευκαιριών στα δεδομένα πελατών έως τη δημιουργία μοναδικών εμπειριών, τα εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης είναι το μέλλον.

Καθώς η εορταστική περίοδος πλησιάζει γρήγορα, οι επωνυμίες πρέπει να ανταποκρίνονται ενεργά και να αλληλεπιδρούν με το κοινό τους μέσω αποτελεσματικών στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ, προκειμένου να ξεχωρίζουν σε μια τόσο πολυάσχολη περίοδο.

Εάν είστε έτοιμοι να βελτιστοποιήσετε τις χριστουγεννιάτικες στρατηγικές μάρκετινγκ και να ανεβάσετε τη δραστηριότητά σας σε ένα νέο, εορταστικό επίπεδο, επικοινωνήστε σήμερα με έναν από τους ειδικούς μας στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
___
by Lauren Gray
μετάφραση: Θωμάς Θεοδωρίδης
source: thedrum.com