20 Απριλίου, 2022 | Προγραμματική Διαφήμιση

Η αποτελεσματική προσέλκυση της προσοχής των καταναλωτών στο σημερινό ψηφιακό οικοσύστημα δεν είναι εύκολη υπόθεση, γι’ αυτό θα μιλήσουμε για τη προγραμματική διαφήμιση σήμερα. Υπάρχουν εκατομμύρια ιστότοποι, εφαρμογές και ψηφιακές ιδιότητες που προβάλλονται σε διάφορα κανάλια, όλη την ημέρα, καθημερινά.

Το να χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε ξεχωριστές πλατφόρμες για να διαφημιστείτε σε διαφορετικά κανάλια και να πρέπει να επιλέξετε τα καλύτερα μέρη για να τοποθετήσετε τις διαφημίσεις σας στον ψηφιακό κόσμο είναι ένα ολοένα και πιο τρομακτικό έργο.

Η προγραμματική διαφήμιση το λύνει αυτό.

Η προγραμματική διαφήμιση είναι η αυτοματοποιημένη αγορά και πώληση διαδικτυακής διαφήμισης.

Αυτή η αυτοματοποίηση καθιστά τις συναλλαγές αποδοτικές και πιο αποτελεσματικές, εκσυγχρονίζοντας τη διαδικασία και ενοποιώντας τις προσπάθειές σας για ψηφιακή διαφήμιση σε μία τεχνολογική πλατφόρμα.

Οι πλατφόρμες προγραμματικής διαφήμισης αυξάνουν το απόθεμά τους και τη βάση δεδομένων τους έτσι ώστε οποιαδήποτε μορφή και οποιοδήποτε κανάλι είναι προσβάσιμο προγραμματικά σήμερα, συμπεριλαμβανομένων κινητών, επιτραπέζιων υπολογιστών, tablet, ήχου, ψηφιακής εξωτερικής και συνδεδεμένης τηλεόρασης.

Οι τακτικές στόχευσης χρησιμοποιούνται για την τμηματοποίηση κοινού χρησιμοποιώντας δεδομένα, έτσι ώστε οι διαφημιστές να πληρώνουν μόνο για διαφημίσεις που παραδίδονται στα σωστά άτομα τη σωστή στιγμή και να εξαρτώνται λιγότερο από τη μέθοδο “ψεκάζω και προσεύχομαι” της ψηφιακής διαφήμισης. Οι υπολογιστές και οι αλγόριθμοι κάνουν τη διαδικασία αγοράς διαφημίσεων, τοποθέτησης και βελτιστοποίησης πιο αποτελεσματική, αφαιρούν τις εγκόσμιες δραστηριότητες και περιορίζουν το χρόνο που απαιτείται για την αγορά.

Ένα παράδειγμα του τρόπου λειτουργίας της προγραμματικής διαφήμισης IRL:

Ο διαφημιστής Totally Tubular θέλει να πουλήσει περισσότερες σανίδες του σερφ

Προσλαμβάνει μια πλατφόρμα προγραμματικής διαφήμισης που είναι σε θέση να προσδιορίζει τους διαδικτυακούς καταναλωτές με στοιχεία όπως:

δημογραφικά στοιχεία (άνδρες / γυναίκες / 18 – 45),
γεωγραφία (3 λεπτά από παραλία),
ενδιαφέροντα (σέρφινγκ, αλμυρό νερό, Καλιφόρνια),
συμπεριφορές (καταναλώνουν περιεχόμενο σερφ στο μεσημεριανό διάλειμμα),
ώρα της ημέρας (7-10 μ.μ.)
καιρός (ηλιόλουστος)
συσκευή (smartphone)
Στη συνέχεια, η πλατφόρμα χρησιμοποιεί δεδομένα σε πραγματικό χρόνο για να εντοπίσει το καλύτερο διαδικτυακό κοινό για την καμπάνια και αγοράζει απόθεμα ψηφιακών διαφημίσεων μέσω δημοπρασίας με βάση όλα όσα είναι διαθέσιμα σε πολλές συσκευές, σε μέρη που ενδιαφέρονται για το κοινό.

Οι διαφημίσεις είναι εξατομικευμένες με βάση τα μοναδικά ενδιαφέροντα και συμπεριφορές κάθε καταναλωτή.

Δημιουργούνται έξυπνες συνδέσεις, δημιουργούνται πληροφορίες και βελτιστοποιείται η απόδοση.

Πρέπει να με νοιάζει;

Η προγραμματική διαφήμιση συνεισέφερε 25,48 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ στην αγορά ψηφιακής διαφήμισης το 2016, από 17,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2015, σύμφωνα με το eMarketer. Μέχρι το 2019, προβλέπεται να φτάσει τα 45,72 δισεκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ, που σημαίνει ότι ο κλάδος θα έχει αναπτυχθεί περισσότερο από δυόμισι φορές σε μόλις τέσσερα χρόνια.

Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας για τις προγραμματικές πλατφόρμες;

Στο επίκεντρο κάθε πλατφόρμας διαφήμισης μέσω προγραμματισμού βρίσκεται ένας αποκλειστικός αλγόριθμος μηχανικής εκμάθησης που αναλύει τις εισροές καμπάνιας και τη συμπεριφορά των χρηστών, ώστε να μπορούν να γίνουν βελτιστοποιήσεις καμπάνιας σε πραγματικό χρόνο και να εντοπιστούν και να στοχευτούν τα είδη κοινού που είναι πιο πιθανό να πραγματοποιήσουν μετατροπή. Ένας αριθμός διαφορετικών τύπων δεδομένων μπαίνει στο παιχνίδι για να ενισχύσει την πιθανότητα επιτυχίας μιας καμπάνιας.

Λοιπόν, ποια είναι τα οφέλη;

Υπάρχουν πολλά οφέλη από τη χρήση μιας πλατφόρμας προγραμματικής διαφήμισης για όλες τις προσπάθειές σας για ψηφιακή διαφήμιση. Πρώτα και κύρια, η προγραμματική διαφήμιση βοηθά τους αγοραστές και τους πωλητές να λαμβάνουν αποφάσεις βάσει δεδομένων και αφαιρεί τις εικασίες από τη διαδικασία αγοράς διαφημίσεων.

Ακολουθούν ορισμένα πρόσθετα πλεονεκτήματα της προγραμμματικής διαφήμισης:

Είναι καλό για τον προϋπολογισμό σας. Η τεχνολογία προγραμματικής διαφήμισης δημιουργεί αποδοτικότητες χρησιμοποιώντας τη μηχανική εκμάθηση για τη βελτιστοποίηση της επιτυχίας της καμπάνιας, αποφεύγοντας το αναποτελεσματικό απόθεμα.

Καλύτερη στόχευση. Θα δυσκολευτείτε να βρείτε μια τεχνολογική πλατφόρμα που σας επιτρέπει να στοχεύσετε σε όσες διαφορετικές τακτικές, μεταξύ συσκευών, σε πραγματικό χρόνο.

Βελτιωμένη διαχείριση καμπάνιας. Η ενοποίηση καμπανιών σε ένα σύστημα σε συσκευές και μορφές σάς επιτρέπει να οπτικοποιείτε την επιτυχία σε ένα μέρος.
Εύκολη πρόσβαση στα αποθέματα διαφημίσεων. Οι διαφημιστές είναι σε θέση να έχουν πρόσβαση στο βέλτιστο απόθεμα σε μια ποικιλία ανταλλαγών ταυτόχρονα και να επιτρέπουν στον αλγόριθμο να κάνει τη βαρύτητα στην υποβολή προσφορών.

Είναι η προγραμματική διαφήμιση το μέλλον της διαφήμισης;

Η προγραμματική διαφήμιση επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να διοχετεύουν πιο αποτελεσματικά τα μηνύματα στα επιθυμητά κανάλια και να βελτιστοποιούν το Μερίδιο Προσοχής(R), να προσεγγίζουν τις πιο επιθυμητές αγορές και δημογραφικά στοιχεία και να χρησιμοποιούν δεδομένα για να εντοπίσουν νέες ευκαιρίες.

Μέσω της αυτοματοποίησης και της μηχανικής μάθησης, η προγραμματιστική δημιουργεί ένα περιβάλλον που επιτρέπει στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προσεγγίζουν το πιο ουσιαστικό κοινό τους πιο αποτελεσματικά από πάντοτε χρησιμοποιώντας ψηφιακά μέσα για να προσφέρουν τα καλύτερα αποτελέσματα.

Ωστόσο, η προγραμματιστική δεν είναι το μέλλον της διαφήμισης, είναι ήδη εδώ. Εάν δεν εκμεταλλεύεστε τις δυνατότητές του σε κάποια ιδιότητα ήδη, χάνετε τη δυνατότητα να εξοικονομήσετε χρήματα και να δείτε καλύτερη απόδοση στις διαδικτυακές διαφημιστικές σας καμπάνιες.
___
by acuityads.com
μετάφραση: Θωμάς Θεοδωρίδης